Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Łoasz.png

Middle Island właść. Middle Age Island- to średniowieczna wyspa położona  gdzieś na Kanale La Manche. Mieszka tam wiele ptaków i świń. Wyspa jest mało rozwinięta gospodarczo. Jest to Ojczyzna Gromadki z Gry. Występuje w Angry Birds 3 Songokan Studios.  Jest na niej wiele pomniejszych krain geograficznych. Są Lasy, Podziemia, Jeziora, Rozległe Bagna, Jałowe Czarnoziemy i Lodowe Pustynie. Rządzą tam świnie. Wszystkie krainy są oddzielone Murami, i trzeba całe przebyć, aby się dostać do następnej bramy, które są zaznaczone na mapie, jako czerwone kropki.

Historia

Niegdyś wyspą rządziły Ptaki. W tamtych czasach wszyscy żyli w dobrobycie. Jednak Król Fozard I- Władca Świń zabił Króla Ptaków i przejął wyspę. Wszytsko się zmieniło, a wyspę podzielono na dystrykty, którymi rządzili Rycerze z jego elity. I tak przez pokolenia bywało. Ptaki musiały albo pracować w mieście Świń, albo uciekały na wysepkę Ptaków, gdzie mieszkali w podziemnych jaskiniach, w tajemnicy przed Ptakami. To co się potem wydarzy zobaczycie w grze.

Krainy

  • Ptasia Wyspa
  • Las Kaamar
  • Jeziora Wirwenświń
  • Bagna Portizen
  • Mroczne Pola
  • Wyspa Szczęścia
  • Zamek Izartorusa
  • Miasto Świń z Ostateczną Fortecą Króla Świń
Advertisement