To trzeci legendarny pokemon . Trzeci z wielkiego ptasiego Trio , jego końcówka nazwy oznacza Tres(Trzy) 

Moltres
146Moltres AG anime.png
Personalia
Moc Ember start 40 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.

Heat Wave start 100 90 Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika. Hurricane start 120 70 Po trafieniu 30% szansy na Otępienie przeciwnika. Roost start - 100 Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Sky Attack start 140 90 Po trafieniu 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Wing Attack start 60 100 Fire Spin start 35 85 Po trafieniu więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. Agility start - 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Endure start - 100 Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% w następnej rundzie. Atak o priorytecie 3. Ancient Power start 80 100 Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników. Flamethrower start 95 100 Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. Safeguard start - 100 Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Air Slash start 75 95 Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. Solar Beam start 120 100 W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.

Pierwszy Poziom: Wszystkie
Płeć: Nijaka
Gatunek: Feniks
Lokalizacja: Region Kanto
Siła PRZEOGROMNA
Wielkość: Bardzo Duża
Autor: #TeamValor

Opis

Ptak ten reprezentuje drużynę Valor . Moltres to olbrzymi ognisty ptak podobny do feniksa. Charakteryzują go żółte opierzenie, płonące skrzydła, ogon i czub. Całe ciało sprawia efekt płonącego. Ma bardzo długi jasnobrązowy dziób, który umożliwia mu zdobycie pożywienia. Jego długie jasnobrązowe nogi z czterema palcami zakończone są małymi pazurami. Na terenach, nad którymi przeleci, pozostawia suszę. Legenda głosi, że jak wybucha wulkan, to rodzi się jeden Moltres.

Jest bardzo inteligentnym ale i nieco porywczym pokemonem, spotkanie z nim grozi poparzeniami trzeciego stopnia. Dlaczego ten pokemon jest tak agresywny? Tego nikt nie wie, ponieważ mało osób go spotkało, a duża grupa osób zaprzecza jego istnieniu. Zraniony leczy rany w wulkanie.

Drużyna Valor

Candela , czyli założycielka tej drużyny złapała tego legendarnego AngryBirds'a . Jako trzecia złapała legendarnego pokemona . Ale wtedy nikt nie znał ich danych (o Articuno , Zadpos, Moltres) , więc nazwała go Moltres . A iż było ich więcej , to złapała niektóre i oddała je niektórym przedstawicielom jej grupy . Nie dostali tego od tak , musieli przejść ważne testy , które były bardzo trudne . (SPOILER, więc nie czytać tego !) Jednym z nich był K/////// i udało mu się . Test polegał na tym by zapamiętać wszystkie jego ataki i ile zadają hp , rozpoznać czy wróg nie podszywa się pod jego kolegę i najważniejsze zaprzyjaźnić się z Moltresem .

By ja

Ptakełełełełełełełeł ognia (Fanarte ZX)