Neji

Neji2.jpeg

Thuneji2.jpeg

Personalia
Moc Pioruny
Pierwszy Poziom: ???
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Ptak?
Lokalizacja: Województwo Vexys

Nefaryt

Siła Średnia
Wielkość: Mała (157cm)
Autor: Black Sabbath

Nathan "Neji" Aplex- główny bohater Rasp Rangers. Czternastoletni skater, oraz najemnik. Biegle posługuje się mocami elektrycznymi. Leader Venax wynajmuje go, i posyła na misje aby powstrzymać B.A.N.A.N.A.S..

Charakterystyka

Wygląd

Neji jest niewielki jak na swój wiek, i ma ciemnoniebieskie pióra, oraz spore czoło. Ma średniej długości raztargane włosy, i różowe oczy. Nosi czarną bluzkę z wizerunkiem karykaturalnej pozszywanej twarzy, oraz zieloną, starą kurtkę. Na głowie nosi czarny kask przewiązany białą bandaną, z nabitymi na wierzchu kolczykami. Ma także czarną deskę ze wzorami zielonego śluzu pod spodem, i srebrnymi kółkami. Ma też bliznę przechodzącą przez jego oko z którą wiąże się historia...

Charakter

Neji ma dopiero 14 lat, a więc dorasta. Jest z nastroju buntowniczy, i niechętnie zawiązuje znajomości. Wydaje się być nawet negatywną osobą. Jest bardzo zamknięty w sobie, i zazwyczaj pogrążony w zadumie. Nie lubi z nikim długo rozmawiać, i robi się szybko agresywny. Jego dobrą cechą jest odwaga, ale także i niestety pyszałkowatość. Młody Nathan lubi także sarkastycznie żartować z wrogów. Jego jedynym przyjacielem jest Toby- spokojny towarzysz podczas jego misji. Jest też bardzo inteligentny- dobrze radzi sobie z fizyką kwantową czy matematyką.

Umiejętności

  • Elektrokineza- Neji potrafi pobierać prąd z różnych urządzeń czy zasilaczy, i mieszać ze swoją krwią.
    • Electroball- Neji pobiera prąd z krwi, i formuje go w kulę, którą może wystrzelić, lub użyć jako broni miażdżącej, rzucając się z nią i masakrując przeciwników.
    • Thunderstorm- Neji potrafi naładować się prądem, przez co jego ciało zaczyna błyskać energią,kontury robią się białe, a on sam niebieski. Oczy pulsują, a on masakruje niczym horda piorunów. Atak ten jednak jest bardzo wyniszczający dla jego ciała, i kuruje się dwa dni.
    • Lightning Blood - gdy wypłynie z niego dużo krwi może z niej razić dużą ilością zawartego w niej prądu, a ona może porazić wszytskich w pobliżu.
  • Jazda na Deskorolce- Neji jest świetny w jeżdżeniu na swojej desce, i opanował wiele tricków (np. Frontside Kickflip), które pomagają mu w przemieszczaniu się, a co za tym idzie- uciekaniu.
  • Sprawność kalkulacyjna- Neji potrafi szybko obliczać, co pomaga mu w ustalaniu toru lotu, czy też obliczaniu szybkości przeciwnika.

Statystyki

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
6 0 7 5 2 1 3 24

Ciekawostki

  • Jego pseudonim zaczerpnięto z anime "Naruto" gdzie pojawia się postać o imieniu Neji. Obie postacie są bardzo inteligentne i zamknięte w sobie.
  • Nie ukończył szkoły, ponieważ został wyrzucony za nagminne opuszczanie lekcji, i łamanie regulaminu.
  • Był najniższy w klasie.
  • Bliznę zdobył gdy pierwszy raz próbował jeździć na deskorolce. Nie udało mu się, i rozciął sobie powiekę o kamień. Starsi koledzy go wyśmiali, i to go zmotywowało by się nauczyć jeździć, co pomogło mu w dalszych przygodach.

Koncepcje

Neji posiadał kilka koncepcji, które finalnie zostały Nejim jakiego znamy.

Endran

Endran był pierwszą koncepcją Neji'ego. Był ostatnią koncepcją, którą autor podzielił na dwie postacie- Toby'ego i Nejiego. Powstał w 2016, jednak obrazek Endrana autor sporządził dopiero niedawno.

Shaun

Shaun powstał już w 2014, i jest uznawany za koncepcję Nejiego, ponieważ autor nieco wzorował się na Shaunie tworząc dzisiejszego Nejiego. Był jednak rysowany "na szybko" i to jeszcze w tych czasach i w związku z tym jest bardzo słaby.