Tylko Projekt!

Ta strona to tylko projekt humanoidalnej postaci. Jeśli chcesz zobaczyć obecną wersję zapraszam tutaj: http://pl.sceince-fiction.wikia.com/wiki/Okari

Okari
Oki.jpeg
Personalia
Moc Walka Mieczem, Pioruny, Pchnięcie Mocą, Duszenie Mocą
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Nieznany
Lokalizacja: Archio Island
Siła Duża
Wielkość: Średnia
Autor: 50px-Zamasu.png Evil Kaioshin 50px-Zamasu.png

Reikokuna "Okari" Hiryō- ptasi wojownik, dishon i były uczeń Wukonga. Szkolił się na dishona, ponieważ chce obalić Satona, ale przede wszystkim ochronić swojego brata. Ma 19 lat, ale potrafi dorosłą ręką prowadzić armię do bitwy. Jest inteligentnym strategiem. Jego wadą jest niepohamowany gniew. Jest dumnym, i honorowym wojownikiem - nigdy nie ucina głowy wpół zdania, nie ucieknie się do podstępu na tle walki 1vs1, gdyż uznaje to za niegodne, i ubliża jego mocy. Jego przydomek Okari pochodzi od staroarchiańskiego Okrosi oznaczające "Szermierz", odnosi się do fechtunku, który opanował do tego stopnia, iż nawet Wukong miałby problemy z pokonaniem go. 

Opis

Okari jest wysokim, i dobrze zbudowanym czerwonym ptakiem. Nosi ciemny strój dishona składający się z czarnego gi, i szarej kamizelki spiętej pasem. Jego włosy są długie i brązowe, a oczy czerwone. Przez jedno z nich przemyka się czerwona blizna. Jego atrybutem jest karmazynowy miecz świetlny, używany przez jednego z potomków Fortaxa, przetworzony przez naszego Okariego. Podobno jego rdzeń należał dawniej do samego Fortaxa, czym młody dishon bardzo się szczyci. Miecz swój nazwał Fartaxusem.

Biografia

Narodził się jako syn nieznanych rzemieślników, w krainie Rosan, w Archiancji niedaleko Dorthurru. Żył ubogo, ale spokojnie. W wieku 10 lat wszystko stanęło na głowie. Narodził mu się akurat brat, a na Rosan wkroczyły wojska Phantonurra. Wódz rozkazał im zniewolić Rosańczyków. Razem z Bratem i Matką poszli do niewoli, gdzie ciężko pracowali, niestety jego ojciec zginął na froncie. Gdy miał 13 lat jego matka została uduszona przez Żołnierza, którego zabił za to. Uciekł razem z Bratem i osiedlili się jak najdalej od Rosanu. Dotarli na wyspę Hyst. Tam spotkali Wukonga, dishona, u którego nauczył się władać mieczem. Zbudował własny miecz świetlny, i został Dishonem. Udowodniono mu także bycie kuzynem Arsena. Uzyskuje pseudonim Okari od swojego mistrza. Tymczasem jego brat szkolił się w innej dziedzinie- jako mag. Był na razie młody, jednak bardzo dobrze opanował podstawowe zaklęcia. Wkrótce opuścili Hyst, i wrócili na Archio Island. Niestety okazało się, że Rosan upadło, i omylnie trafili do Nafurii. Tam poznali resztę swojej pierwotnej drużyny, i zbudowali statek kosmiczny, którym poruszali się jednak w zwykłym powietrzu. Wylądowali ponownie na Archio, gdzie zaczęli funkcjonować jako "Nafuryjska Odsiecz", i odbijali wioski z rąk Dorthurru, oraz działali ku dobremu obszarów zagrożonych atakiem Phantonurra.

Dubbing

  • Wersja oryginalna: Takeshi Kusao