Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Omni Monsters a właściwie Dendramosta- rasa potworów stworzona przez "Ostateczne Zło". Są sterowani za pomocą jego umysłu, lub wykonują proste rozkazy osób pracujących u niego dobrowolnie. Są główną siłą wojenną organizacji założonej przez nieznanego wodza. Są tworzeni za pomocą pieczęci stworzenia oraz otrzymują także umiejętności, jakie przekazuje im wódz. 

Oryginalni Dendramosta

Zostali stworzeni podczas I Wojny wywołanej przed akcją The Samurai. Są bardzo liczni, oraz dzieleni hierarchicznie- od najsłabszych do najlepszych z nich.

Skeletons

Szkielety- najsłabszy, i najliczniejszy przeciwnik. Nie posiada zupełnie żadnej wrażliwości na moc, łatwo się kruszy, jednak są ich setki tysięcy, i mają bardzo dobre, stalowe uzbrojenie. Tworzenie armii nieumarłych jest proste, ponieważ zazwyczaj powstają z zabitych już wcześniej innych potworów.

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
0 6 0 5 5 0 2 18

Golem

Golemy- kamienne, ogromne świnie o ogromnej sile fizycznej, i małej szybkości. Ich główne atuty to tworzenie ramion z kamieni, i oczywiście siła. Mają ponad piętnaście metrów wysokości. Zazwyczaj łatwo je otumanić, jednak prowadzeni przez inteligentną grupę np. Soul Reapersów są nie do pokonania.

2 0 1 3 10 0 5 21

Scorpions

Skorpiony- to przerażający świnie-skorpiony. Są wielkich rozmiarów (6 metrów), średnich (1,75 metra) i małych (0,45 Metra). Zazwyczaj występują wersje średnie, jednak bardzo często można trafić na te małe. Ogromne Skorpion potrafi w pojedynkę pokonać siedmiu golemów, a więc są niczym czołg. Posiadają sporą siłę, szybkość- oraz jad, który wywołuje ilzuje i zaburzenia w krwi, jednak nie prowadzi do śmierci. Im mniejszy skorpion tym działanie jadu jest większe, bo jad jest intensywniejszy.

Mały Skorpion:

0 0 0 7 1 6 5 19

Średni Skorpion:

0 0 3 7 7 4 5 26

Kolos:

0 0 3 5 10 2 10 30

Ninja

Ninja- wberw pozorom- nie są to zwykli ninja. Te jednostki to stworzeni sztucznie idealni, szybcy, silni lecz szybko ginący wojownicy z ukrycia. Zazwyczaj atakują po trzech, i są bardzo szybcy, oraz umiejętnościami początkowo dorównują Ichimaro. Mają jednak słaby punkt- oko ukryte pod opaską. Jest ono błędem genetycznym, a wódz nie zdołał go nigdy naprawić. W miarę trafienia oka, wszystkie systemy nerwowe i żyły zostają sparaliżowane, a serce przestaje bić, i Ninja umiera.

0 7 5 5 5 0 10 32

Lavapigs

Świnie Magmy- gatunek świń, są bardzo silną jednostką. Moce pyrokinetyczne są u nich opanowane na bardzo wysokim poziomie, podobnym co u Atariego. Są pierwszą jednostką, która ma moc wyższą niż 2. Są fizycznie słabsi, i mają niższe statystyki od Ninja, ale potrafią doprowadzić do większych zniszczeń, i nie posiadają słabych punktów- zniszczyć je można tylko zabijając w normalny sposób. Lawowe Świnie są wręcz niepokonane na terenach wulkanicznych- mają pełną kontrolę nad tym co się dzieje w wulkanie, a ogień nie zadaje im zupełnie żadnych obrażeń. Potrafią używać bardzo zaawansowanych technik, co widać gdy wprowadzają w obłęd głównego bohatera już w drugim odcinku.

6 0 5 5 3 1 10 30

Soul Reapers

Żniwiarze Dusz/Łowcy Dusz- dosłownie najpotężniejsza, elitarna jednostka w armii. Jest ich zaledwie stu, i trzeba specjalnego wyszkolenia, aby ich pokonać. Nawet potężni wojownicy jak Atari czy Ichimaro mają poważny problem z ich pokonaniem. Ich główny atut to kosa, posiada ona dwa ostrza. Potwornie szybcy potrafią przebić i zamordować daną osobę, a następnie pożywić się ich duszą, co ich wzmacnia. Są też twórcami różnego rodzaju substancji. Każdy z nich ma przy sobie przynajmniej trzy podstawowe fiolki: z trującym gazem (zielona), żrącą substancją (czerwona), oraz "falą rdzy" (z wylanej niebieskiej mikstury rozprowadza się rdza, która niczym termity oplata każdy metal w zasięgu, i powoduje korozję). Ich maska chroni ich przed każdą możliwą substancją, a więc nie można użyć ich broni przeciwko im samym. Pod swoimi płaszczami noszą butle tlenu, którymi w razie czego oddychają. Nieznane są ich twarze, prawdopodobnie są świniami, lecz czy na pewno...?

10 5 5 7 7 0 10 44

Galeria Oryginalnych Omni Monsterów

Dendramonsta prowadzeni przez Kizu

Już wkrótce...

Advertisement