Orange - jest ptakiem wychowanym przez wiewiórki. Obecnie mieszka na Bird Island.

Charakter

Orange jest strachliwym i nieśmiałym ptakiem. Pomimo tego w razie niebezpieczeństwa, potrafi stać się lojalna i odważna w stosunku do towarzyszy, którym pomaga. Bardzo dba o środowisko i nienawidzi gdy ktoś śmieci, wtedy potrafi go okrzyczeć.

Historia

Jajko Orange zostało znalezione przez wiewiórki, z którymi zresztą się wychowywała. Pomarańczowy ptak przez ten czas sądził, że jest wiewiórką, a jej dziób przydawał się do rozłupywania skorupek orzechów.

Gdy dorosła, wiewiórki powiedziały jej prawdę, a także pokazały jej ptasią wyspę (Bird Island). Ta na niej zamieszkała w odosobnieniu od innych ptaków.

Pewnego dnia zauważyła świnie, z początku jednak je obserwowała, jednak gdy zobaczyła, że jedzą jaja ptaków oraz zaśmiecają las skorupkami od jajek wpadła we wściekłość i je zaatakowała. Od tamtej pory Orange czasem przyłącza się do walki przeciw świniom jednak później szybko znika.

Ciekawostki

  • Czasem odwiedza stado wiewiórek.
  • Dba o środowisko.
  • Dostała od swoich rodziców opaskę z wiewiórczymi uszami aby nie czuła się "inna".
  • Przez lata rozgryzania orzechów, ma silniejszy dziób od większości ptaków.

Galeria