Tylko Projekt!

Ta strona to tylko projekt humanoidalnej postaci. Jeśli chcesz zobaczyć obecną wersję zapraszam tutaj: http://pl.sceince-fiction.wikia.com/wiki/Phantonurr

Saton Unu
VALOR FTW.png
Moc Magia
Pseudonim: Phantonurr
Płeć: Męska
Gatunek: Dracon Biały
Lokalizacja: Dorthurr
Zawód Królowanie
Siła Wielka
Kolor Oczu Czerwony
Kolor Włosów Białe
Autor: 50px-Zamasu.png Evil Kaioshin 50px-Zamasu.png

Saton Unu po zmianie tożsamości Arcymag Phantonurr- wielki czarnoksiężnik, powiernik Kostura Trwogi, władca Dorturu. Urodzony w 87r BDR. Były uczeń Anturisa. Został zabity przez Remusa, mieczem.

Wygląd

Jest średniej wielkości ptakiem, jego pióra mają biały kolor, tak samo włosy. Jednak po spaleniu twarzy, założył maskę, więc widać jedynie włosy. Maska obrazuje czarną, ptasią twarz. Nosi czarny płaszcz i w ręku trzyma kostur. Jego włosy są długie i nieuczesane. Ma bordowe smugi na masce, powstałe od zaschniętej krwi. Jego kostur jest srebrny, i zakończony czerwoną kulą. Na jego płaszczu także są widoczne ślady krwi. Jego strój wzoruje na Nafuriańskich Wojownikach, którymi od dziecka się inspirował.

Biografia

Urodził się w mieście Unun, w państwie Tarsis, na wyspie Archio. Został młodym Magiem, od początku każdy wyczuwał w nim wielką moc. Zaopiekował nim się Arcymag Anturis. Przez wiele lat był jego najlepszym uczniem, aż do wyprawy w góry. Tam mieli znaleźć Ostateczny Kostur, i go zniszczyć. Saton postanowił, że sam go zabierze, a mistrz, który był zmęczony, może zaczekać przed jamą. Po powrocie jednak nie był tym samy, pokornym, i dobrym Satonem. Wrócił jako zachłanny, zły ptak. Natychmiast rzucił czar na swojego mistrza- czar lawiny.  Rozpoczęła się walka, jednak nierówna. Saton miażdżył Anturisa, i w końcu wymierzył ostateczny cios- Wielką kulę Płomieni. Anturis skupił resztki mocy i zniszczył kulę, jednak stracił życie. Kula rozpękła się, i jej fragmenty spadły na Satona, jednak w porę uciekł. Nie stracił włosów, jednak połowa jego twarzy została spalona. Założył więc maskę. Niestety nie odnalazł już Kostura. Wrócił do Ununu, gdzie spotkał swojego przyjaciela- Hatiora, i razem zmienili imiona na Phantonurr i Druzion. Phantonurr terroryzował Unun, Warog, Trewis i inne miasta. Unun zmienił w Taru-Darthon i uczynił stolicą. Odciął swoją dyktatorską krainę od Archio Island i nazwał Dorthurrem. Rządził tam 23 lata, gdyż pozyskawszy Kostur Trwogi był nieśmiertelny (nie niezniszczalny, ale nie mógł naturalnie umrzeć).