Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Ptak Czterech Żywiołów - mityczne stworzenie i w pewnym sensie Bóg mieszkańców Wysp Żywiołów. Pojawia się w grze Angry Birds: Four Elements.

Charakter

Nie jest do końca znany jego charakter, jednak według wielu mieszkańców w tym różnych historii był dobrym ptakiem. Dbał on o swoich poddanych tzn. wyznawców. Łatwo go było jednak wyprowadzić z równowagi, przez co niekiedy karał ptaki żywiołów.

Historia

Przeszłość

Pewnego razu na jednej z gór osiedlił się wielki ptak panujący nad wszystkimi żywiołami - ogniem, wodą, powietrzem oraz ziemią. Stworzył on cztery wyspy, na której umieszczał ptaki danego żywiołu. Dbał o ptaki jak o swoje dzieci, a wybranego dnia w miesiącu zapraszał ptaki na swoją górę. Ptaki składały mu dary aby odwdzięczyć się za dobrobyt jaki mają.

Niestety ptak w wkrótce musiał opuścić swoje dzieci, jednak obiecał że będzie nad nimi czuwać, a w razie nadchodzącego niebezpieczeństwa...znów się pojawi.

Angry Birds: Four Elements

W grze poznajemy jego cztery wcielenia - Fire (żywioł ognia), Aquę (żywioł wody), Windy (żywioł powietrza) oraz Ground'a (żywioł ziemi). Aby pokonać Tytana Świnię muszę się połączyć na Górze Czterech Żywiołów.

Ciekawostki

  • Według ptaków żywiołów potrafi manipulować nad pogodą.
  • Każdego miesiąca danego dnia wszystkie ptaki się zbierają aby złożyć mu dary.
  • Jego włosy płoną nawet gdy wściekły nie jest.

Galeria

Advertisement