Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Darth Synthesior
Wojor.png
Personalia
Moc Wyrzucanie Ptaków Mocą i Cięcie Mieczem
Pierwszy Poziom: Nieznany
Płeć: Męska
Gatunek: Białokosmyk Transformacyjny
Lokalizacja: Makak Island
Siła Wielka
Wielkość: Średnia
Autor: ♛ Kapral Levi ♛

Rai Shawn teraz Darth Synthesior- syn Wukonga, urodził się jeszcze przed AngryBirds:Battle for Makak Island. Jest 10 lat młodszy od Swojego Kuzyna, i chce być taki jak on. W tym celu przeszedł na ciemną stronę mocy. Po tym jak Kai się nawrócił porzucił idola i znalazł sobie nowego- Gariuna Foruzana. Rai wiedział co się z nim stało, jednak potępiał go za porażki w walce z SOMI. Postanowił zostać niezależnym i za cel obrał sobie wymordowanie SOMI co do jednego. Kiedy już to zrobi wymorduje wszystkich Dishonów i Jedi a na koniec zbierze najlepszych sithów wszechświata i zawładnie Makak Island. Mimo braku idola upodabniał się do Dartha Maula.

Wygląd

Rai łudząco przypomina ojca w najwyższym stadium. Ma czarne, długie włosy, jest szkarłatny i nosi szarą sztatę, niestety sithiańską. Szata jest przepasana pasem, na którym są tajemnicze szare przedmioty-są to nowoczesne granaty, z czego każdy ma inną funkcję i moc. Pod szatą nosi czarny strój. Jego podobieństwo do ojca bardzo się oddaliło, gdy Rai został pełnopranwym sithem. Wytatuował się, a jego oczy przybrały żółty, koci kolor. W jednym z pojedynków stracił oko, więc zaszył sobie powieki. Ułożenie włosów Raia jest nieco inne niż w przyapdku ojca, są bardziej ułożone. Ma czerwony miecz świetlny, który różni się od innych tym, że jest przejrzysty, gdyż zbuduował go na bazie innego kryształu. Rai często ma przy sobie dwa takie miecze, pod szatą ma dwa Świetlne Sai, i cały tuzin Świetlnych Karambitów. Czasami łączy miecze i ma podwójny miecz świetlny.

Biografia

Advertisement