Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Tylko Projekt!

Ta strona to tylko projekt humanoidalnej postaci. Jeśli chcesz zobaczyć obecną wersję zapraszam tutaj: http://pl.sceince-fiction.wikia.com/wiki/Raku

Raku
Raku.jpeg
Personalia
Moc Ograniczona Mistokineza, wrodzony spryt
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Nieznany
Lokalizacja: Archio Island
Siła Mała
Wielkość: Mała
Autor: 50px-Zamasu.png Evil Kaioshin 50px-Zamasu.png

Raku Hiryō- brat Okraiego i jedna z głównych postaci w Archio Adventures. Nie walczy bronią, a posługuje się magią, choć ograniczoną. Ma zaledwie 10 lat, i na razie nie potrafi walczyć. Jest pierwszą osobą, której Okari rzuciłby się na pomoc. Często wpada w kłopoty, z których może się wyplątać tylko sprytem. Najsłabsze dotąd ogniwo Drużyny, mimo to jednak niezbędny jej członek.

Opis

Raku jest małym, ciemnoniebieskim ptaszkiem o wielkich, turkusowych oczach. Ma niewielki dzióbek i brwi, oraz krótkie włosy. Odziany jest zazwyczaj w szarą koszulkę i bardzo ciepły ciemny płaszcz, ze złotymi zapinkami. Raku jest wielkości Bubblesa (przed napompowaniem), jednak ma wyrosnąć na kogoś wielkości swojego brata. Jest dość nieporadny. Zna tylko proste zaklęcia magiczne (kula many, prosta bariera obronna). Jego głównym atutem pozostaje spryt- ma doskonałą zdolność łączenia faktów i świetną pamięć, co pomaga mu wyjść z opresji. Czasami także przejawia zdolność rozwiązywania zagadek. Inteligencja czyni go drugim (po Zinosze) najinteligentniejszym członkiem Odsieczy. 

Ciekawostki

  • Jest najmłodszą postacią w serialu.
  • Wie wiele o klanie De Rose.
  • Jego mentorem jest Zinoha, a idolem jest Anturis.
  • Czasami jest uznawany za wersję 2.0 nie stworzonego nigdy ptaka- Toriana.
Advertisement