Reman

Rem.png

Remus.png

Personalia
Moc Strzelanie z Blastera, Znajomość Fechtunku
Pierwszy Poziom: Wnerwia mnie ta zakładka
Płeć: Męska
Gatunek: Griniariański Terful
Lokalizacja: Grinian 3 (dawniej)

Baza Operacyjna Rebeliantów

Siła Duża
Wielkość: Duża
Autor:
Noffiutki podpis.png

Reman Jonatan Volks- major Ptasiej Rebelii, i jeden z ważniejszych ptaszorów walczących z Torogiem. Jeden z głównych bohaterów i mistrz Den'Arsena. Cechuje go powaga i spokój. Jest bardzo mocny i twardy, ale nie afiszuje się tym. Dużo wymaga, i jest surowym trenerem, ale można w nim znaleźć przyjaciela. Jest dawnym przyajcielem Lorda Blackburna, zanim ten przeszedł na stronę Redgru Szahada. Redgru torturował go i zmasakrował jego ciało, przez co musi być cyborgiem. Jest koloru zielonego i miał ciemnozielone włosy, po masakrze musieli go ogolić na łyso na potrzeby operacji, jego zbroja jest w kolorze ciemnoszarym, prawie czarnym z zielonymi detalami. Do walki używa zielonego miecza i blastera, jednak częściej używa tego drugiego, miecz jest wykorzystywany przez niego tylko do pojedynków jeden na jeden. Reman opanował strzelanie z blastera do tego stopnia, że potrafi jednym strzałem poonać kilku wrogów. Słabością Volksa jest bezsilność, gdy nie może nic zrobić staje się słaby i łatwo go pokonać. Nie mniej Reman stara się być jak najlepszym żołnierzem, i próbuje za wszelką cenę przezwyciężyć swą słabość.  Potem okazuje się, że ciało mu się źródło, a włosy odrosły i zdjął Zbroję.