Tylko Projekt!

Ta strona to tylko projekt humanoidalnej postaci. Jeśli chcesz zobaczyć obecną wersję zapraszam tutaj: http://pl.sceince-fiction.wikia.com/wiki/Remus_De_Rose

Remus
Remus.jpeg
Personalia
Moc Przyzwanie Miecza

Mistokineza

Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Draconis Biały

Potwór Przedwieczny

Lokalizacja: Pri'cherion (dawniej)

Archio Island

Siła Największa
Wielkość: Średnia (Ptak)

Przeogromna (Potwór)

Autor: Szkarłatny Alchemik

Zephyrluum aka Remus Abraham De Rose- pri'cheriański Wielki Przedwieczny. Pochodzi z dalekiej galaktyki, skąd ich wygnano. Przed wszechświatem, dowodził wojskami Uthulythów przeciwko Methoplenom, i przegrał. Jego klan został wygnany, i wyludniony. On i pięciu jego potomków przetrwali. Po odkryciu Ptaków, zainteresował się tym, i wcielił siebie, oraz swoją rodzinę w ciała Klanu De Rose, przyjmując ich nazwiska. Jednak zespojenie się z ciałem ptaka, zajęło im niewyobrażalnie wiele lat, przez co zamknęli się w kokonach, i zahibernowali. Saton go uwolnił, i od teraz Remus wrócił do życia. Jego bracia nazywają go "Królem".

Charakterystyka

Remus De Rose poraz pierwszy pojawia się w siódmym odcinku. Daje się poznać jako ktoś budzący przerażenie. Jest bardzo przystojnym, i bogatym arystokratą. Z pozoru wydaje się być miłą osobą, ale pod maską tego "ideału" kryje się jego druga strona. Jest bardzo niewdzięczny, co daje po sobie poznać mordując Satona, mimo uwolnienia go. Jest bardzo fanatyczny, i zrobi wszystko, aby duma rodu De Rose pogrążyła świat w chaosie, a on wydałby plon tylko członków swego klanu. Jego sarkazm posunął się za daleko, o czym świadczy jego wieczna chęć droczenia się. Gdy jednak nie widzi przed sobą kogoś godnego, zmienia się w znudzonego arsytokratę. Jest dobrym szermierzem, co pokazuje niszcząc swojego poplecznika jednym ciosem. Ceni sobie piękno, a gatunek Draconisów Białych ceni sobie jako idealny, dlatego przyjął jego formę. Jest całkowicie biały, kryształowobiały. Ma czerwone oczy, w których odbija się piekielny blask, bowiem z piekłem jest utożsamiany jego ród. Na jego oku znajduje się blizna, pozostałość po wielkiej wojnie. Nosi czarny mundur, a na nim srebrzysty szal, i przeważnie srebrną zbroję z naramiennikami. Potrafi wytworzyć katanę energetyczną, błyszczącą wszelkimi kolorami. 

Dubbing

  • Wersja oryginalna: Kōichi Yamadera