Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Run Angry Birds! To kolejna odsłona serii Angry Birds. Gra ta nie bez powodu się tak nazywa! Ta gra jest podobna do Angry Birds Transformers: Widać bok postaci i biegnie się po Piggy Island, lecz nie jest zrobotyzowana. Tylko... Normalna! A w oddali stoją średniowieczne zamki świń (nawiązanie do Angry Birds Epic) i to właśnie one są tym diabłem którego trzeba niszczyć. Na ścieżce gracza biegnie wybrana postać, i gdy się jest przed wieżą trzeba kliknąć na funkcje BOOM!!! A wtedy postać wybuchnie a w oddali zniszczy się zamek. Liczbę wybuchów ma się ograniczoną do danego poziomu. A za każdy zniszczony zamek otrzymuje się 1000 punktów (trzeba pogodzić się z brakiem zaliczania dodatkowych punktów za rzeczy które spadły i dopiero wtedy się zniszczyły.) Za każde zniszczone zamczysko otrzymuje się większą prędkość najpierw FAST potem ULTRA FAST potem HEL a na końcu błyskawica!

Roździały

Cobalt Pleateus (roździał dostępny na początku) Wprowadza Bombę.

Prince Porky Attack to już trudniejszy roździał. Do tego z każdego zamku strzela Prince Porky z armat. Wprowadza Matyldę.

Hel tutaj się biega po ogniu, a konkretniej po roztopionym czerwonym wosku. Tło-Czerwone. Wprowadza Reda.

Bambo Forrest Tutaj strzela się w bambusy za którymi są ukryci Ninja Pig! Zawsze przed strzeleniem w bambusy Jeden Ninja z nich wygląda, co denerwuje innych Ninja, gdyż są zdemaskowani. Już nikogo nie wprowadza.

Postacie

Bomb (postać dostępna na początku) Jego moc to wybuch.

Matylda (druga postać) Jej moc to strzał w dal wybuchowym jajkiem.

Red (ostatnia i najsilniejsza postać) Jego moc to nagrzewanie się jego głowy, po czym eksplodowanie z niej ogniem w dal niczym wulkan.