Słod pig
Pseudonim okrutnik
Ranga Wódz Słodświń
Status Martwy
Zabity przez w więzieniu sb zmarł
Data urodzenia 1970
Data śmierci 2018

Słod pig - Okrutna świnia i lider grupy/państwa Słodświń. To on napadł w 2015 na Słod Island oraz zamknął Slave Piga w więzieniu

Biografia

Urodził się na Słod Island w 1970, jako normalna świnia chrum chrum. Jednak od dzieciństwa coś mu odwalało, przez co czas wolny spędzał głównie na torturowaniu zwierząt (nie, nie okrągłych ptaków i zielonych świń, lol).

W roku 1997 został wciągnięty do grupy rewolucyjnej chcącej obalić nowego króla Słod Island. Do początku nowego millenium cele grupy rozrosły się do kontrolowania całej okolicy byłego Cesarstwa Ptakomskiego, a w 2001 Słod Pig został jej liderem i nadał jej oficjalną nazwę - Słodświnie. Następnie wszyscy osiedlili się na takiej przyzwoicie średniej wielkości opuszczonej wyspie blisko SI, na której założyli takie niby państwo, którego władcą oczywiście był Słod P.

Przez lata zawierał różne znajomości z mniejszymi wyspami i opracowywał plan ataku na SI. Jako lider Słodświń mógł dać również upust swojego okrucieństwa - jakakolwiek forma nieposłuszeństwa była strasznie karana.

Pierwsze informacje o terrorystycznych zamiarach Słodświń do KSI'ego dotarły w 2004, jednak uznano to za kolejną grupę wariatów która sama się wybije, i za jedyne potencjalne zagrożenie uznali to, że oni chociaż znaleźli sobie siedzibę na innej wyspie. Jednak w dziwnie szybkim czasie zapomniano o grupie.

Na początku lat 10 XXI wieku Słod P miał liczną i skuteczną armię i był obrzydliwie bogaty, co sprowokowało Slave Piga do zrabowania jego domu. Nie pykło mu to jednak i Okrutnik zamknął go w jednym ze swoich surowych więzień. W 2015 Slave uciekł, raniąc przy tym mocno samego Słod Piga.

Po tej uciecze, mocno pocięty (kilkanaście ran kłutych i blizn na twarzy) Słod P stał się jeszcze bardziej nieobliczalny, i krótko po zwianiu Slave'a zaatakował w końcu SI. Walki były ciężkie, a wyspa była kilka razy na skraju przegranej, ale po chaosie który nastał w strukturach Słodświń, gdzie każdy bał się jutra z powodu ich lidera armia Słod Piga przegrała, a on razem z ważnymi członkami grupy zostali wzięci do więzienia.

W 2018 Słod P zmarł w więzieniu na Słod Island. W ostatnich tygodniach życia całkowicie oszalał i siedział całymi dniami wryty w ścianę bez emocji