Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

School of Feathery Teaching (Szkoła Pierzastego Nauczania) to szkolny serial Angry Birds. Został wydany specjalnie na rozpoczęcie roku szkolnego 2015 roku. Możecie dodawać swoje ptaki/świnie. Serial będzie pisany, gdy będę miał czas od 1 września 2015 roku.

Intro

TAK! Ten serial jako jedyny ma intro :D I inne na sezon!

Sezon 1

Kamera leci na SOFT Island. Widzimy po kolei ptaki wyskakujące z drzwi: Red, Chuck, Bluesi, Bomb, Hal, Matylda, Bubbles, Terence i Silver. Gdy kamera się oddala, widzimy, jak Cam patrzy się na szalejące ptaki. Kamera pokazuje Camo Birda kręcącego głową i wstawiającego na ekran litery SOFT.

Sezony

Sezon 1

Odcinek 1: ALE CZEMU?

Gromadka zajmuje się swoimi sprawami, gdy nagle ktoś przyjeżdża na Piggy Island. To Prof. Bird-a-ling! Jest tu, by sprawdzić inteligencję ptaków. Wyniki: JAJA! TRZEBA BRONIĆ JAJ! Profesor mówi, że myślenie o jajach nie jest oznaką inteligencji i musi ich zabrać do SOFT-u. "ALE CZEMU?" spytali się Bluesi. Odpowiedzi nie było, lecz zapakowała się Gromadka na SOFT Ship (Statek Szkolny) i ruszyli na wyspę SOFT-u!

Odcinek 2: Nie tak miękko?

Ptaki dostały własne pokoje. Już miały wszcząć protest, lecz nagle ktoś przylatuje. TO BILL DZIENNIKARZ! Dzwoni do drzwi. Otwiera Camo Bird - dyrektor szkoły. Bill chce zrobić wywiad o historii SOFT Island. "Eeee... czy nie powinieneś teraz śledzić Birda exe?" - spytał się Cam. Lecz zaczął opowiadać. Zaczęło się identycznie: Cam przeglądał Internet, a dokładnie Własne Ptaki Wiki. Widział DUŻO szkolnych seriali. Pomyślał, że skoro inni mogą, to ja też pokażę, jak mogę serialować. Zadzwonił do Centrali Sprzedaży Wysp i poprosił o Szkolny Budynek. Przysłali mu wyspę, ot tak na daleką północ od PS Island. I tak powstał SOFT. W międzyczasie Bill już odleciał, by badać swój cel.

Odcinek 3: Przedszkole też szkoła

Camo Bird poszedł sprawdzić co przysłał wiatr. Widać pakunek! A w pakunku... młodsze ja Reda, Chucka i Bombka. I jeszcze notka od Bumeranga: "Drogi Camo Bird! Zaopiekuj się nimi przez dzień, odbiorę je jutro".

"Czy ja na serio muszę się nimi opiekować" spytał się sam siebie Cam. Zabrał je do małej salki dla małych, Lecz było mnóstwo problemów: Chuckuś doprowadzał Camo Birda do zawrotów głowy, Bombek co jakiś czas eksplodował, a Reduś się wymądrzał. Lecz udało mu się. Nadszedło jutro. Widać Bumeranga lecącego helikopterem. Pod koniec Cam wydaje oddech ulgi.

Wasze postacie

Kaliusa1

Bumeranga75

Advertisement