Sai

SaiArchio.png

Samuraj Ptak.png

Personalia
Moc Cięcie, zasłona dymna i drugie cięcie w środku budowli.
Pierwszy Poziom: 49-ABBFMI
Płeć: Męska
Gatunek: Nieznany
Lokalizacja: Makak Island, Dawniej Japonia
Siła Średnia
Wielkość: średnia
Autor: Wukong!

Porucznik Saimar Solf Long- Japoński ptak-samuraj. Przybył na Makak Island w celu zgłębiania tajemnicy spokoju w lesie, jednak został zaatakowany przez Świnie Gargulhoga. W walce pomógł mu Lightblader, Sai Long poprzysiągł Lightbladerowi że pomoże mu we wszystkich potyczkach, w podzięce za pomoc mu w tym pojedynku, w którym nie radził sobie z przewagą liczebną świń. Jest krewnym Suneo.

Wygląd

Makak

Sai jest małym ptakiem. Jest turkusowy, i nosi zielone włosy z małą kitką. Ma czarny strój, na którym jest biała kamizelka, z japońskimi znakami, które znaczą tyle co "smoczy samuraj". Przy sobie zawsze ma krótkie wakizashi, lub katanę z białą rączką. Jego oczy są tego samego koloru co piórka. Wygląda dość dziecinnie, i faktycznie jest bardzo młody.

Archio

Jest nieco wyższy, a jego piórka są ciemniejsze. Nosi białą kamizelkę, a pod nią czerwoną koszulkę. Na kamizelce jednak nie widnieją żadne kanji, tylko czerwone detale i symbol SOMI- złoty z czerwonym wypełnieniem. Jego katana jest długa, i potrafi emanować światłem, które ją wzmacnia. Na jego oku powiększa się blizna, nabyta w dzieciństwie. Fryzura się nie zmienia, jednak jest o wiele ciemniejsza, niż w pierwowzorze.  Charakterystyczną cechą Saia jest to, że teraz wygląda o wiele poważniej.

Charakter

Sai Long jak na samuraja którzy słyną z powagi i spokoju, Sai jest gadatliwy.  Jest też przyjacielski. Nie lubi gdy określa się go jakimś poważnym terminem jak "Smoczy Samuraj" (taki tytuł nadano mu w Japonii, jest to najwyższy tytuł ptasiego Samuraja, Sai bowiem uratował Japonię kilkukrotnie na Smoku). Lubi jeść, ale nie tyje. Co jest nadwyraz dziwne. Lubi zabawę i jest duszą towarzystwa. Ma ok. 16 ptasich lat.

Dubbing

  • Wersja oryginalna: Toru Furuya