Samurai Atari
Oldmaster.png
Personalia
Moc Fechtunek

Aluze Powers

Pyrokineza

Geokineza

Elektrokineza

Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Aichidan Vir
Lokalizacja: Klasztor Aluze
Siła Wielka (dawiej)

Duża (obecnie)

Wielkość: Średnia (160cm)
Autor: 30px-B58rA.pngFullmetalAlchemist30px-B58rA.png

Samuraj Atari Wired- jest legendarnym samurajem z Wioski MasakoX. Jest także nauczycielem i senseiem w Tajnym Klasztorze. Jednym z jego adeptów jest także Ichimaro. Brał czynny udział w wielkiej wojnie. Wynalazca Menosakkaku, Pieczęci Piorunów, Pieczęci Ognia i Pieczęci Ziemi. Jest nosicielem legendarnego smoka- Aluze.

Krótki Opis Postaci

Atari jest już bardzo starym samurajem. Ma około 94 lat, jednak wiek tutaj nie gra roli! Jest wciąż dobrze wyszkolonym i tylko nieco słabszym samurajem co kiedyś! 

Wygląd

Atari jest niższy od Ichimaro. Ma siwe piórka, i nieco ciemniejsze włosy, które są długie i spięte w kok. Ma siwą brodę, brązowe oczy, z czego jedno jest wybielone, ponieważ ślepe. Dawniej na tej źrenicy było "Menosakkaku", ale zostało wyssane. Ma niewielki złoty dziób, który zdobi krótka, wspomniana już broda, jest ona przechylona w jedną stronę. Ma wiele zmarszczek na czole, i w okolicy policzków. Ubiera się zazwyczaj w czarne Gi, a na nim wyblakłą szaro-zieloną zbroję z "Pieczęcią Smoka", która jest namalowana krwią jego mistrza. Ma srebrną katanę w zielonej pochwie, którą nosi na plecach. Jego pancerz jest segmentowy.

Gdy był młodszy na swojej zbroi miał jeszcze naramienniki, również segmentowe. Do momentu śmierci mistrza nie miał Pieczęci Smoka, a zbroja nie była pokrwawiona, i miała odcień bardzo głębokiej i jasnej zieleni. Włosy miał czarne, a jego piórka przed osiwieniem miały barwę zieloną. Nie miał także zmarszczek. Na zbroi zamiast pieczęci był symbol jego Klasztoru, a jego Katana była inna- miała czarną rączkę, potem jednak obwiązał ją zielonym bandażem, tak jak w swojej obecnej wersji.

Historia

Wkrótce.

Umiejętności

  • Fechtunek- jest niezrównanym mistrzem fechtunku. Potrafi opanować każdą broń, jaka wpadnie mu w ręce w zaledwie kilkanaście minut. Ponadto jest znawcą broni, i wie jak wprowadzić do niej smoczą energię.
  • Aluze Powers- po otrzymaniu Pieczęci Smoka, Atari jest w stanie wezwać go do siebie, i wykorzystywać w walce. Co więcej, może nasączyć jego mocą swoją broń, przez co ta staje się niezniszczalna, i potrafi przerwać nawet wiązkę miecza świetlnego, czy plazmowego.
  • Pyrokineza- Atari potrafi korzystać z pyrokinezy, i uwalniać ją na różne sposoby. Najbardziej znanym jest tworzenie ognistych pętli. Posiada ją dzięki pieczęci, którą sam stworzył.
  • Geokineza- Atari jest w stanie wywoływać wstrząsy pod ziemią za pomocą umysłu, a także wyciągać część ziemi za jego pomocą. Posiada ją dzięki pieczęci, którą sam stworzył.
  • Elektrokineza- Atari ma moc, aby tworzyć burze oraz miotać piorunami. Ponadto potrafi wyłączyć i włączyć prąd za pomocą umysłu. Posiada ją dzięki pieczęci, którą sam stworzył.

Utracone Umiejętności

  • Szybkość-gdy był młody, Atari był o wiele szybszy niż dziś. Miał wyższą prędkość, niż Ichimaro.
  • Menosakkaku- jest to utracona zdolność oczna. Jako pierwszy zdołał je wytworzyć. Utracił je podczas wojny. Zabrał mu je inny właściciel. Z mocą iluzji Menosakkaku może tworzyć iluzje optyczne w mózgu przeciwnika, i sprawiać wrażenie teleportacji, lub klonowania.

Statystyki

Młody

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
6 10 5 10 5 0 7 43

Po Uzyskaniu Pieczęci Smoka oraz Menosakkaku

10 10 5 10 5 5 7 52

Stary

10 10 8 4 4 0 9 45

Ciekawostki

  • Jego imię, nazwisko i smok są zapożyczone z Bakuganów (Atari pochodzi od Altair'a (pierwszy Mecha-Bakugan Lynca Volana), Aluze to jego drugi Bakugan, a Wired to krypto-bakugan pułapka łączący się z Altairem).
  • Pierwotnie miał mieć krótkie włosy, i długą brodę.
  • Miał bardzo wysokie statystyki w pewnym czasie, obecnie ma optymalne.
  • Jego retrospekcja pojawi się w 3 sezonie.