Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Sedernid
Pokerek ptakuw w tajemniczej dziupli.png
Personalia
Moc Geokineza
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Samiec
Gatunek: Orzeł
Lokalizacja: Tadebird Island, Toraich
Siła duża
Wielkość: Średnia
Autor:  Książę Atom (ArchiwaZłotoKalkurator) 

Zattokad Razon Oxen-znany też jako Sederind to ptak który jest z GTPPT, chyba wiesz o co chodzi...

Imiona

  • Zattokad- Imię;
  • Razon- 2 imię;
  • Oxen- Nazwisko;
  • Sederind- Ksywka.

Historia

Geneza

Kiedy Zattokad był jeszcze w jaju, spoczywała w nim moc. Posiadał moc skruszania kamieni, gdy się wykluł rodzice z powodu, że burmistrz miasta nie pozwalał na dziecko z mocami.

Nowy Dom

Mama i Tata zdruzgotani, którzy nie mając pieniędzy na nowy dom, podrzucili go pod inny dom, w innym mieście. Tym miastem było miasto w Tadebird island, Toraich. Luksusowe miejsce, bardzo bogate z miliardem mieszkańców. Został podrzucony pod dom, w którym nie było prądu, jednak były świece. Pan, który tam mieszkał tam, wziął go pod swoje (nieobecne) skrzydła.

Dzieciństwo i dalszy los

Wychowywał się tam, i wyrósł na wspaniałego orła, gdy jednak pewnego razu wrócił z liceum, to jego tata nie żył. Został zastrzelony przez jakąś świnię. N Nie dowiedział się, jaka go zabiła, lecz gdy to zgłosił na policję, zauważył odciski ryjka.

Sprawca Czynu i Dołączenie do Shena

Gdy przebadał to w szkole, na sali komputerowej, gdy to wszystko przekodował, to się dowiedział że zrobił to Lord Gunpow. Pobiegł do dzielnicy, gdzie go znalazł, w przebraniu ptaka. Wtedy rozpoczęł się tam ostateczna potyczka, walka trwała ponad 3 godziny. Wygrał potyczkę, jednak był bardzo ranny, gdy wrócił z szpitala, i był już cały i zdrowy, Shen powiedział mu, że się przyda w jego ekipie, i tam jest do dziś.

Niewidze aby był dorosły ale to jak dorósł

fanart by gohan

Galeria

edycja 2020

jak był mały

jego jajko

Advertisement