Shage- planeta na której rozgrywają się losy bohaterów AngryBirds Mighty Warriors. Jest rządzona monarchistycznie przez Króla Shalloniusa IV z dynastii Shagiellonów. Król ma syna, Shadzia. Mio tej dyktatorskiej, nieograniczonej władzy, nie panuje nad połową planety.

Podział Polityczny

Kraina Shadu

Jest to najbogatsza kraina, i zarazem najmniejsza. Mieści się w niej dużo wsi na których ludzie słuchają disco-polo oraz wielką stolicę zaawansowaną technologicznie do tego stopnia, że strzegą jej robo-strażnicy, gasisz i zapalasz światło klaśnięciem, a pieniędzy masz tyle ile krwinek. Rządzi nią sam Król Shagellonius IV, a potem ma nią rządzić Shadzio (Shagellonius V).

Magmowe Pola

To wlaśnie tam znajduje się baza razersów (RazorRiot). Jest odgrodzona fossą z lawy, przez co jest skrajnie nietykalna (chyba że ktoś mądry wreszcie wybuduje most). Baza Riotów jest otoczona wulkanami, kraterami i innymi plującymi lawą rowkami. Mieszkają tam ogniste świnie, które są tanią siłą roboczą główną częścią ich armii. Władzę sprawuje Razor Thaagen pod nadzorem samego Dathorana. Mają swoich podwładnych:

Stacja Kosmiczna

Jest to stacja kosmiczna, i miejscówka RJ'ta i jego Techno-Prosiaków. Jest bardziej zaawansowana technologicznie niż stolica Shadu. Sam RJ potrafi zasilać całość przy pomocy elektrokinezy. Ogólnie roi się tam od piorunów.

Trujące Pustkowie

Zapomniane przez Boga Ojca, Syna Bożego i Ducha Św. miejsce, gdzie mieszka niejaki Bobo, wladca węży. Jest tam dużo trujących stworzeń (np. Jadowitych Żab) i duszących (np. Człowiek-Kabel). Mieszkają tam też gadzie świnie, utożsamiane z wężami.

Wielki Cmentarz

Miejsce, gdzie tak wywalano to co zostało w kostnicy. Pewnego dnia dzięki władcy krainy- Nathanowi wszystkie kościotrupy ożyły, a on wraz z armią nieumarłych, jest drugą najpotężniejszą formacją (1 to ta z Magmowych Pól).

System Dolin Nejszer

Dolina Ragasu

Stamtąd pochodzi główny bohater i...to chyba tyle. Nie ma tam nic ciekawego. Chyba że nie widziałeś jeszcze takiej ilości trawy- jeśli tak to zapraszam.

Dolina Czystego Zła

Tak naprawdę nie było tam nikogo złego, ale wszyscy tam mieszkający są z rodziny Blood, która jest takim super-fajnym i mrocznym klanem, że możesz im tylko buty czyścić.

Dolina Końca

Nie ma tam nic, bo tam się kończą wszystkie doliny.

Podwodna Kraina 

Taka atlantyda 1.2. Mieszkają tam wodne ptaki i wodne świnie. Świnię robią straszną burdę, więc nie ma tam wielu turystów. Włada nią Atholin Władca Mórz.