Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Shegen
Personalia
Moc Atakowanie Mieczem
Pierwszy Poziom: Nieznany
Płeć: Męska
Gatunek: Ptak *derp*
Lokalizacja: Tadebird Island
Siła Duża
Wielkość: Średnia
Autor: Atomownik100

Shegen Blade- uczeń Plutona, pochodzi z Planety Dakken, ale znalazł statek kosmiczy i poleciał na Tadebird Island, gdzie sprzymierzył się z Plutonem i został jesgo uczniem. Był jedynym złym ptakiem na wyspie Kendrentem- sługą i uczniem Plutona. Każdy z nich chciał być lepszy od drugiego. Ma czerwony miecz świetlny którym walczy. Po przejściu na dobro zmienia kimono na bardziej jasne, zmienia mu się znak i kolory- z czerwonych na niebieskie.

Historia

Shegen po dotarciu na Tadebird Island został uczniem Plutona i rywalem Kendrenta. Razem podbijali po kolei miasta na wyspie. W pewnym momencie doszło do konfrontacji z Atomownikiem. Rozpoczęła się walka. Oboje wyciągnęli miecze, potem Shegen zaatakował Atomownika jednak ten odparł atak. Próbował atakować, jednak Atomownik odpierał każdy jego cios. Wydawałoby się że Atomownik jest niezwyciężony, dopóty ten go nie zranił. Shegen stanął więc do nierównej (Atomownik był ranny) walki, ale mimo to Atom zachował zimną krew i położył przeciwnika na łopatki. Shegen po przegranej walce, jako honorowy wojownik o japońskich tradycjach postanowił popełnić seppuku czyli samobójstwo. Jednak Atom uratował go od tego i przyjął do swojej drużyny. Shegen ukłonił się i postanowił mu być oddany do końca życia. Razem pokonali Plutona. 

Advertisement