Tygrys szablastozębny (szablozębny lub kot zębno-nożasty) - Zwierzęta w Angry Birds Primal , można je oswajać i na nich jechać !  

Smilodon
Smilodon.png
Personalia
Moc Wysoki skok , ryk i ugryzienie kłami
Pierwszy Poziom: Angry Birds Primal

Jest to oswojenia i nie tylko , trzeba je zabijać na mięso

Płeć: Różna
Gatunek: Smilodonus-ptakulus to świni podobnus
Lokalizacja: Ameryka Północna
Siła Średnia
Wielkość: Wielka
Autor: Bóg , Dai ja Clone być

Gatunek (Opis Gatunkowy)

Pierwszy gatunek zaliczony do tego rodzaju pojawił się około 2,5 mln lat temu. Był to Smilodon gracilis, zasiedlający wschodnie obszary kontynentu północnoamerykańskiego. Wywodził się prawdopodobnie od innego kota szablastozębnego – megantereona. Smilodon gracilis był najmniejszym i najlżej zbudowanym z trzech poznanych dotychczas gatunków smilodonów. Wielkością był zbliżony do lamparta (Panthera pardus), ale był od niego znacznie masywniejszy i cięższy, osiągał wagę około 100 kg. Po połączeniu obu kontynentów a merykańskich Smilodon gracilis zasiedlił tereny Ameryki Południowej.Od niego wywodzi się największy z opisanych smilodonów – Smilodon populator. Doskonale zachowane szczątki tego kota znaleziono w wielu rejonach Ameryki Południowej, gdzie zajmował w późnym plejstocenie niszę głównego drapieżnika. Smilodon populator był największym z kotów z podrodziny Machairodontinae, znacznie przewyższający wielkością dzisiejsze lwy. Prawdopodobnie ciężar dorosłego samca przekraczał 300 kg. W porównaniu ze swoim przodkiem miał on masywniejszą budowę i proporcjonalnie dłuższe kły .

Jak oswoić

Najpierw trzeba zabić mamuta piga , przynieść mu jego mięso . Przed tym wyrzuć broń , przybliż się i daj mu mięso . Pogłaszczesz go i nadasz mu imię , możesz na nim jechać !