Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Ten smok żyje na pustkowiach Tatooine , żywi się mięsem . Jest jedynym z paru takich

Smok Krayt
Krayt.png
Personalia
Moc Niewidzialny na pustkowiach

Nie wiadomo

Pierwszy Poziom: W Star Wars 4 - Nowa nadzieja jest pokazany jego szkielet gdy C3-PO się zgubił
Płeć: Męska-Żeńska
Gatunek: Krayt
Lokalizacja: Tatooine
Siła Wielka
Wielkość: 45 m - wysokości
Autor: Dai Clone

Opis

To jest wielki jaszczur-smok , nie posiada on skrzydeł . Jego skóra jest koloru piasku więc słabo go widać i trza się bardzo wypatrzywać , a jeśli piasek się ruszy i będą czarne części to oznacza , że to jest Krayt . Nie które rodzaje są gatunkami świń mają dwa wielkie zęby .

Cechy smoka

Krayty rosły przez całe życie, zazwyczaj osiągając długość 45 metrów i wagę 20 ton. Mogły dożyć około stu lat i nie słabneły z upływem czasu. Najstarsze i największe ze smoków można było znaleźć w wysokich górach ich rodzinnej planety. Ich naturalnym pożywieniem były banthy, jednak nie pogardzały też Jeźdźcami Tusken lub innymi rasami inteligentnymi. Mimo, że wygląd smoków robił wrażenie, rzadko atakowały, jeżeli nie zostały sprowokowane. Jeśli jednak do tego dochodziło i mimo wszystko krayt zaatakował, istniała szansa, że zamiast na ofiarę rzuciłby się na jej cień. Było to spowodowane faktem, że krayty słabo rozróżniały wymiarowość przedmiotów. Ich inną słabością były nozdrza. Celny strzał z blastera był w stanie przebić chrząstkę i dotrzeć do mózgu, powodując natychmiastową śmierć bestii.

Układ pokarmowy tych gadów posiadał interesujące cechy. Zjedzony pokarm był miażdżony w przełyku, a niestrawione resztki w postaci drobnego pyłu, ulegały obróbce i stawały się niemal przezroczystym kamieniem, zwanym Perłą Smoka Krayt. Klejnot ten był niezwykle cenny w przemyśle jubilerskim lub jako trofeum, ponieważ jedynym sposobem na jej zdobycie było zabicie smoka. Jeźdźcy Tusken traktowali go jak relikwie, a jego posiadacza jak prawdziwego wojownika. Perła nadawała się również jako kryształ skupiający w mieczu świetlnym.

Krayty wykazywały wrażliwość na Moc. Chętnie zamieszkiwały tereny silne ciemną stroną. Jednym z takich miejsc była jaskinia, w której Rakatanie ukryli jedną zGwiezdnych Map. Smok urządził tam sobie legowisko, co w ciągu kilku lat zaowocowało u niego nienaturalnie dużym rozmiarem.

Advertisement