Ptak zmutowany z wilkiem, i tajny członek Ptasiej Kolonii. Został w tajemnicy wysłany, by opiekować się Zartanem podczas jego podróży. W Armii Kolonii ma stopień Pułkownika. Jest bardzo oddany i posłuszny. Wykona każdy rozkaz. Jego brawura jest legendarna. Ma kryptonim "Lupus".

Biografia

Urodził się bardzo dawno temu, nie znał rodziców, zostali oni zjedzeni przez Świniopająki. Teslan dorastał pod opieką Sowy i Wilczycy. Gdy dorastał odkrył, że odnaleźli go prawdziwi rodzice, którzy go porzucili, a zastępczy zmarli. Niestety jego prawdziwych rodziców też dopadły Hordy Świń, i zostali zabici. Kazali mu uciekać, jednak nawet nie ukończyli zdania, a już zmarli. Teslan stanął do walki, był jednak zbyt słaby i w wirze walki, został zgnieciony przez resztki hordy, i zabrany do celi. Długo nie posiedział, gdyż Tajne Oddziały Ptaków atakowały więzienie, gdzie odbywali wyroki ich ludzie, i inne ptaki. Żołnierze wysadzili mury więzienia, i wypuścili ptaki. Teslan postanowił się zemścić na świniach, więc zażarcie walczył, wszystkich na których się natknął pokonał. Od jednego z nich wziął swój plazmowy miecz. Jeden z żołnierzy zauważył go i wziął do wojska. W wojsku Teslan przeszedł szkolenie i zdobywał stopnie wojskowe jeden po drugim. Jego odwaga i siła imponowała nawet samemu Generałowi. Minęły Lata, a Teslan wyrósł i został Pułkownikiem Armii. Stwierdził jednak że przystanie do specjalnych agentów, działających w tajemnicy na misjach. Został przydzielony w tajemnicy do Zartana, w jego misji, gdzie obronił go i został jego mentorem oraz przyjacielem...

Wygląd

Teslan czy też Lupus jest w połowie ptakiem, w połowie wilkiem. Jego twarz jest całkowicie wilcza, z wyjątkiem dzioba, na sobie nosi srebrzystą zbroję, oraz przypięty pasami Naramiennik. Zazwyczaj przedstawiany z Mieczem Plazmowym, który jak sam to określa "Jest dobry na Wszystko".