The Show Must Go On! - reboot Angry Birds The Show posiadający historie z orginalnego serialu i całkiem nowe nieopowiedziane historie.

Sezon Odcinki Premiera serii Finał serii
1 11

01 lipca 2019

Jesień 2019
2 11 Jesień 2019 Zima 2019
3 11 Zima 2019 Wiosna 2020
Film 1 01 lipca 2020 01 lipca 2020

Spis treści

Postacie

Powracające

Archaeopteryx (S1E1)

Stealth (S1E1)

Guardian (S1E1)

The Cruel Emperor (S1E1)

Atomic (S1E2)

Mega Bird (S1E3)

Piekielne Świnie (S1E5)

Nowe

Regina (S1E1)

Świnie Rycerze (S1E1)

Mieszkańcy Kruel Kingdom (S1E1) Feral Dinoptaki (S1E2)

Hamlet (S1E3)

Niepojawią się

Atomic Pig (Postać Atomic Piga nie wnosiła za dużo do fabuły ABTS)

Buck (^^^)

Nyan Bird (^^^)

Roger (^^^)

Rudy (^^^)

Sheriff Piglet (^^^)

Stone (^^^)

Gensort Pig (Arc z kosmosem został usunięty przez to nie rozwijając postaci jako przyszli antagoniści)

Nicolas (^^^)

Królowa Ptak (New Bird City nie istnieje w tym wymiarze ABTS)

Ptaki Strażnicy (^^^)

Bounce (Nie. Po prostu nie.)

Pooh (https://www.youtube.com/watch?v=FGKD9N4JN0M)

Sezon 1: Memory Lane

Ep 1 - Pilot

Streszczenie

Archae i Stealth walczą o pilot mogący ujawnić najmroczniejszą tajemnicę Kruel Kingdom.

Fabuła

Archae budzi się na plaży w pobliżu Birdtopii. Nie pamięta jak tam się znalazł, nie pamięta niczego co przydarzyło mu się przed przybyciem tutaj, ale czuje coś...jakieś Deja-Vu. Widzi jak z pobliskiego lasu wychodzi Stealth, jego przyjaciel od dzieciństwa, a dokładnie tak go pamięta. Błękitny kompan pyta się, czy Archae skończył już ze swoją medytacją, bo muszą śpieszyć się do domu zanim ktoś ich znajdzie. Ptakozaur już miał wracać do domu, ale zauważył coś w wodzie. Fale przywiozły na brzeg szary pilot ze znakiem Kruel Kingdom z tyłu. Kruel Kingdom, prawdziwy koszmar każdego ptaka. Każdy kto się w nim znalazł nie wrócił do domu, a przynajmniej nie wrócił cały. Archae i Stealth rozmyślali, co owy pilot może zrobić. Nieodpowiedzialny Stealth postanowił, że powinni iść tam i zobaczyć, jako, że pilot ten mógł być stworzony do zniszczenia Kruel Kingdom. Zanim Archae zdołał go opamiętać, błękitny pseudo-bohater już biegł w stronę potwornego królestwa. Nasz bohater musiał ruszyć za nim. Złapał pilota z rąk Stealtha i zaczął biec w stronę morza, by go wrzucić spowrotem skąd przybył. Wiedział, że posiadanie tego urządzenia może przynieść na nich wielkie kłopoty. Niestety, jego droga na plażę była zablokowana przez jego własnego przyjaciela. Nie chciał rozmawiać, chciał tylko pilota. Archae zmienił plan, zrzucenie urządzenia z klifu będzie lepszym pomysłem. Wziął wystającą gałąź, przechylił ją do tyłu i podciął Stealtha w celu zgubienia to. Biegł i biegł, aż widział już klif. Na górze zza drzewa pojawiła się parasolka, która podcięła naszego bohatera. Pilot wylądował na krawędzi, Stealth rzucił sie na niego i go złapał, ale jego wyjście zostało zablokowane przez Archae. Miał tylko jeden wybór, skoczył z klifu przed oczami swojego byłego przyjaciela. Archae ruszył ku niemu, widział jak jego jedyny przyjaciel odszedł dla głupiego pilota. Spojrzał w dół i zobaczył jak Stealth uciekał z pilotem lecąc na swojej parasolce niczym Mary Poppins. Gdzie uciekał? W stronę Kruel Kingdom. Akcja przenosi się do okropnego królestwa, gdzie Archae atakuje lądującego Stealtha, ich walka przechodzi przez wrota Kruel Kingdom, gdzie spotykają Świńskich Rycerzy. Prawie są przez nich zabici, ale uciekają w stronę centrum miasta, gdzie kontynuują swoją walkę. Podczas niej z ich rąk wypada pilot i ląduje na podłodze. Podnosi to...R E G I N A, który myśli, że to ładny naszyjnik i zabiera to do domu. Archae zatrzymuje Stealtha próbującego biec w stronę Reginy, mówiąc, że powinniśmy wracać do domu. Błekitny ptak odpowiada, że nie ma prawa z nim rozmawiać, że przyjaciele powinni się wspierać, po czym rzuca w naszego bohatera jego naszyjnikiem przyjaźni, zrywając tym ich przyjaźń. Smutny Archae siada przed garażem zamku, po czym odchodzi. Kamera zostaje na garażu, z którego wydobywa się fioletowa energia... Kamera przenosi się do tronu i pokazuje nam postać Guardiana i inną w cieniu. Guardian mówi "O imperatorze, czy powinienem ruszyć za tymi brudnymi pisklakami.". Druga postać odpowiada "Nie...niech znają łaskę swojego przyszłego władcy. Czekaj na kolejne rozkazy.". Guardian odchodzi, a kamera pokazuje twarz imperatora w cieniu i świecące się czerwone oczy w kształcie diamentów.

Postacie

Archaeopteryx [Debiut]

Stealth [Debiut]

Regina [Debiut]

Świnie Rycerze [Debiut]

Mieszkańcy Kruel Kingdom [Debiut]

Guardian [Debiut; Krótko]

The Cruel Emperor [Debiut; Cień]

Ep 2 - Nuclear Novelty

Streszczenie

Atomic tworzy urządzenie mogące zmienić świat, przez przypadek rozszczepia się na 3 osobowości walczące o władzę o maszynę.

Fabuła

Odcinek zaczyna się w Birdtopii, mieście w którym ptaki żyją bezpiecznie, bez obawy przed atakiem Kruel Kingdom. W małym budynku mieści się Atomic LABS, a w nim początkujący wynalazca, który dawno temu został wrzucony do kadzi z kwasem przez konkurencję. Miał niesamowite szczęście, bo kwas zamiast go zabić złączył się z jego genami mutując go. Dzięki temu zyskał moc radiacji. Teraz pytanie, co porabia nasz bohater? Kamera pokazuje Atomica wylegującego się na stole grającego w lotki. Na tarczy pokazane są 3 pomysły: Rozdzielacz Osobowościowy, Maszyna Czasu i Projekt F. Nie umie trafić w żadne, aż do czasu, gdy trafia w... Rozdzielacz Osobowościowy. Atomowy ptak od razu bierze się do pracy. Pokazje się montaż budowy maszyny, ale przerywa się na chwilę, gdy Atomic wygania miotłą Reginę z jego poddasza. Po czym montaż kontynuuje. Tak właśnie stworzył swoją maszynę: Rozdzielacz Osobowościowy! Po krótkim spojrzeniu Atomic wrzuca to do kartonu z napisem "Po co mi to?" i kontynuuje wylegiwanie się na stole. Widzi jak Regina próbuje wejść spowrotem na poddasze i bierze miotłę przypadkowo przewracając Rozdzielacz Osobowościowy aktywując go i rozdzielając się na 3 emocje: Gniew, Szczęście i Smutek. W laboratorium powstaje chaos, Gniew niszczy eksperymenty; Szczęście klika randomowo guziki, a Smutek płacze w kącie. Do Atomic Lab. wchodzi Archae. Znajduje urządzenie i złącza Atomica w całość. Wdzięczny atomowy mówi, że zrobi dla Archaeopteryxa cokolwiek on chce, o ile jest to legalne, bądź na pograniczu legalności. Dinoptak prosi przyjaciela o maszynę czasu. Mówi, że nie ma sensu być w tym czasie bez przyjaciela. Atomic nakłada Archae okulary czasu na twarz i ten wraca do swojego czasu, do swojego domu. Widzi swoją rodzinę, przyjaciół i chce się z nimi przywitać, ale oni od niego uciekają, boją się go. Rodzina Archae nie ewoluowała jak on, oni dalej są Feral Dinoptakami, a nie okrągłymi kreskówkowymi ptakami. Nie zdążył spróbować ich uspokoić, bo wybucha wulkan. Jego rodzina i znajomi porywają go, wiedzą, że wulkan może uspokoić ofiara. Wrzucają Archae do krateru, ale zamiast się spalić jest on odciągnięty na bok przez nieznajomą postać i zamrożony. Wulkan wybucha niszcząc wszystko co istniało na Ziemii. Potem przed oczami widzi całe jego życie w Nowej Erze. Uratowanie przez Atomica, zostanie jego pomocnikiem, znajomość z Stealthem. Widzi, że to byłoby lepsze niż pozostanie z zdradzieckimi Dinoptakami. Okulary schodzą z twarzy Archae, a ten upada na podłogę. Widzi, że znowu jest w Atomic LABS. Atomic nie dał mu maszyny czasu, a Okulary Przeszłości. Archaeopteryx jest wdzięczny naukowcowi i postanawia nie przejmować się stratą przyjaciela. Może się pogodzą. Atomic chce pokazać Archae nowy projekt naszyny, która pomoże w razie ataku świń, ale zostaje on zabrany przez Reginę, który myśli, że to serwetka, Naukowiec się tym nie przejmuje, maszyna ta i tak byłaby zbyt niebezpieczna, jeżeli wpadłaby w złe ręce. Wie, że nikt nie podejrzewałby Reginy o posiadanie planów maszyny zniszczenia. Odcinek kończy się rzutem lotkami w kamerę przez Atomica i Archae. 

Postacie

Atomic [Debiut]

Archaeopteryx

Regina

Inne Dinoptaki [Debiut]

??? [Debiut]

Stealth [Wspomnienie]

Ep 3 - My Hero

Streszczenie

Poznajemy Mega Birda bohatera Birdtopii. Kiedy jego tożsamość jest zagrożona, musi on pokonać pułapki złego Hamleta

Fabuła

Postacie

Mega Bird [Debiut]

Hamlet [Debiut]

Ep 4 - Kruel Kingdom

Streszczenie

Zbliżenie życia świń w Kruel Kingdom.

Fabuła

Soon

Postacie

The Cruel Emperor

Guardian

Świnie Rycerze

Mieszkańcy Kruel Kingdom

Ep 5 - Hellspawn Hogs (SPECIAL)

Streszczenie

Ktoś aktywuje portal Piekielnych Świń do Birdtopii. ArchaeopteryxMega Bird i Atomic muszą je powstrzymać i wygonić z ich świata.

Fabuła

Soon

Postacie

Piekielne Świnie [Debiut]

Mega Bird

Archaeopteryx

Atomic

Regina Judy [Debiut]

Ep 6 - Dark Invasion

Streszczenie

Kruel Kingdom rozpoczyna swoją inwazję na Birdtopię.

Fabuła

Soon

Postacie

Archaeopteryx The Cruel Emperor Mega Bird Guardian

Ep 7 - A New Reign

Streszczenie

Kruel Kingdom poszukuje Hamleta ze względu na jego niesamowitą moc.

Fabuła

Soon

Postacie

The Cruel Emperor Guardian Hamlet

Ep 8 - Fallen Kingdom

Ep 9 - Imaginary Dragons

Ep 10 - Firepowered Freedom

Ep 11 - Darkness Rises PT 1 (SPECIAL)

Sezon 2: Darkened Duality

Ep 1 - Darkness Rises PT 2 (SPECIAL)

Ep 2 - Cavern of Continuity

Ep 3 - Legion of Darkness

Ep 4 - Father's Day

Ep 5 - Ace of Spades

Ep 6 - The Fall of Darkness

Ep 7 - The Rise of Darkness

Ep 8 - Motivation

Ep 9 - Calm Before The Storm

Ep 10 - Blackout 

Ep 11 - Download Complete PT 1

Sezon 3: Rebooted Ransom

Ep 1 - Download Complete PT 2

Ep 2 - Chilling Continuation

Ep 3 - Chaotic Comeback!

Ep 4 - Checkmate

Ep 5 - Cavern of Continuity II

Ep 6 - The Ghost of The Cruel Kingdom

Ep 7 - Mansion of Mystery

Ep 8 - Bloodlust Battle

Ep 9 - You Are My Starlight...

Ep 10 - The End of Fights PT 1

Ep 11 - The End of Fights PT 2

Film

The Show Must Be Gone!

Streszczenie

Stary znajomy wraca z wizytą.

Fabuła

Soon

Postacie

Stary Znajomy