Hej pisklaczku! Naprawdę chcesz usłyszeć legendę o Thrasherze

Tak?

Ale pamiętaj, robisz to na własną odpowiedzialność!!!

Krótki opis z książki "Jajeczniczka"

-Jajeczniczka, str.65 Thrasher kontra Rycerz

Pierwsza Legenda o Thrasherze ("Mroczny Pożeracz")

Druga Legenda o Thrasherze ("Sabat")

Ostatnia Legenda o Thrasherze ("Thrasher kontra Rycerz")

Jajko podrzucone pod koszary wzięli do siebie rycerze, i zaczęli szkolić swoim zwyczajem na wojownika. Jeden z nich- Sir Axeur opowiedział młodzieńcowi o porwaniu jajek. Młodzieniec nazywał się Saleth, i był skory do walki, ale towarzyszyła mu także własna inteligencja. Saleth ruszył zatem kilka lat później, jako Czarny Saleth- rycerz w czarnej zbroi z czerwonym pióropuszem w noc krwawego księżyca. Był jednak znany jako Czarny Saleth nie tylko z powodu zbroi. Nie był on wzorem rycerza, wkrótce pochłonęła go znajomość z samym diabłem. Mimo że stracił reputację prawego, to nie miał nikomu niczego za złe. Wyruszył w miejsce skąd pochodził Thrasher. Wchodząc w głąb ciemnej uliczki zauważył portal. Krajobraz widziany zza portalu przypominał ogniste podziemia- to był portal do samego piekła. Obserwując wszystko, nad ognistą rzeką zjawił się sam Lucyfer, a z lawy wyłonił się Thrasher, najwyraźniej obudzony. Zmienił się w czarną mgłę i ruszył przez portal, mając zadanie czynić zło, i nie wracać póki nie zrobi co do niego należy. Gdy wyszedł drogę zagrodził mu Saleth. Diabeł obserwował ich pojedynek, ale Thrasher z pomocą szatańskich mocy był za silny dla zwykłego rycerza. Lanca saletha i miecz zostały połamane, ale on sam był sprytniejszy. Kiedy Thrasher ciskał w niego ogniem, on złapał go za ogon. Był krzepki, i w jednej chwili wrzucił go do portalu zamykając go. Diabłu to się za bardzo nie spodobało, a Thrashera od tego czasu nie widziano... Ale może jeszcze się pojawić, więc pod kołderkę i spać!