Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Logo

TPnZP (z ang. TDSA) to drugi sezon Zaskakującej Totalnej Porażki. W grze bierze udział 14 zawodników w dwóch siedmioosobowych drużynach. Wszyscy walczą o nagrodę w postaci 10000 ptasich rupli (to około 200000 zł). Program prowadzi Kosmiptak. Większość wyzwań ma miejsce na wschodzie wyspy, gdzie został zbudowany plan filmowy.

Ciekawostki

  • Drużyna Aktorów nigdy nie stanowiła większości
  • To pierwszy sezon Zaskakującej Totalnej Porażki w której finaliści są z tej samej drużyny

Eliminacje

Odcinek Zagrożony Wyeliminowany Gatunek Filmowy
1 Mum Pig Król Świń Suprising Island Wyścigi Samochodowe
2 Antago Goni Musical
3 Antago Tias Film Akcji
4 Mighty Hal Fista Western
5 Mati Mum Pig Program Kulinarny
6 Mati Nista Program Edukacyjny
7 Mighty Hal Antago Film Wojenny
8 Mati Nature

Film Przyrodniczy

9 Mati Mafi Film Instruktażowy
10 Mighty Hal Mati Horror
11 BomboRed Josie Film Romantyczny
12 Famous Mighty Hal Kreskówka
13 BomboRed Famous Talk Show

Drużyny

Logo Aktorów

Szczupli Aktorzy (Slim Actors)

  • Josie
  • Antago
  • Fista
  • Tias
  • Goni
  • Król Świń Suprising Island
  • Mighty Hal

Logo Reporterów

Wścibscy Reporterzy (Nosy Reporters)

  • Mati
  • Nature
  • BomboRed (ZWYCIĘZCA)
  • Famous
  • Nista
  • Mafi
  • Mum Pig

Odcinki

Odcinek 1. Na planie (On filmset)

Na początku odcinka Kosmiptak przedstawia zawodników jadących na wschód wyspy. Już na planie Prowadzący przedstawił Mighty Hala który też wystąpi jako gracz w tym sezonie. Potem powiedział, że w każdym odcinku wyzwania będą związane z innym gatunkiem filmowym. Poza tym co trzeci odcinek przegrana drużyna wyśle kogoś na północ, gdzie wybraniec będzie musiał odegrać scenę z filmu. Bez dalszej zwłoki przedstawił temat na dziś: film o wyścigach samochodowych, a wyzwanie to zbudować samochód i pojechać nim na drugi koniec planu. Tak powstaną drużyny. Co drugie osoby które dotrą na metę będą w tej samej drużynie. Zaczęło się wyzwanie. Wszyscy zbudowali gokarty w małych odstępach czasowych. Na metę pierwsza dojechała Famous, drugi Goni, trzeci BomboRed, czwarty Antago, piąta Nature, szósty Mighty Hal, siódmy Mati, ósmy Fista, dziewiąty Nista, dziesiąty Tias, jedenasty Mafi, dwunasta Josie, trzynasta Mum Pig i ostatni KŚSI. Tak powstały drużyny nazwane przez zawodników Wścibscy Reporterzy i Szczupli Aktorzy. Przez ostatnie miejsce odpadł dziś Król Świń Suprising Island. Pojechał swoim gokartem do Paranormal City.

Odcinek 2. Do Re Mi Porażka Si Do (Do Re Mi Fa Drama Si Do)

Dzisiaj zawodnicy wystąpią w Musicalu. Drużyny będą musiały wymyślić cztery piosenki - o ptakach dla Aktorów i o świniach dla Reporterów. Dostaną po osiem stron wyrazów, jakich nie mogą użyć w piosenkach. Zaczęła się gra. Antago powiedział, że Tias, Fista, Mighty Hal i on sam wymyślą po jednej piosence, a Josie zaśpiewa razem z Gonim. Josie powiedziała, że nie pasuje jej to, że Antago rządzi, a ten jej odpowiedział, że jest dobrym dowódcą jeśli dotarł do finału. Plan Reporterów polega na tym, że Mafi, Mati i Mum opowiedzą o świńskich nawykach, a reszta zmieni to w słowa i zaśpiewa. Obie drużyny stworzyły dobre piosenki. Ale wykonanie sprawiło problem. Bo Goni potwornie fałszował. W ocenie Kosmiptaka przegrali Aktorzy. Przed głosowaniem wszyscy powiedzieli Goniemu, że on wypadnie. Tylko jeden głos był na Antago i pięć na Goniego. Więc wyjechał swoim gokartem do Paranormal City.

Odcinek 3. Tonący miliona się nie chwyta (Drowning man doesn't catches at milion)

Dzisiaj zawodnicy wystąpią w fabularnym filmie akcji. Wyzwanie będzie trzyczęściowe. Pierwszych dwóch zawodników z drużyn zeskoczy ze zbudowanego na planie klifu do basenu tak jak w filmach robią uciekinierzy. Antago wybrał Fistę i Josie, a Reporterzy Nature i Mafiego. Josie i Nature bezpiecznie trafiły do wody, Fista trafił tuż obok basenu, a Mafi poślizgnął się i spadł w zupełnie inną stronę. Drużyny dostały po jednym punkcie. Teraz jedna osoba z drużyny Aktorów i dwoje Reporterów ma zbudować bombę zegarową. Hal się zgłosił, a Antago pomyślał, że ostatnie wyzwanie zostawi dla siebie i Tiasa. Druga drużyna wzięła Matiego i Mum Pig, bo oboje znają się na konstruowaniu bomb, Mati przez Mafię, a Mum przez kawały swoich podopiecznych nauczyła się robić bombę z gazem usypiającym. Punkty zostaną przydzielone dopiero po ostatnim zadaniu. Reszta zawodników ma polecieć jak najdalej po wybuchu bomby. BomboRed wpadł na pomysł, żeby samemu wybuchnąć, bo na pewno ma większą siłę wyrzutu. Po zakończeniu zadania Aktorzy mieli łącznie trzy punkty, a Reporterzy mieli ich pięć. Przed eliminacją Antago okłamał drużynę, że Tias podparł się dziobem, żeby przegrać i wyrzucić go. Wszyscy uwierzyli mu i przez to odpadł Tias.

Odcinek 4. W samo południe (At noon)

Kosmiptak mówi, że Aktorzy muszą wysłać kogoś na północ wyspy, aby odegrał seny z filmów akcji. Antago pomyślał, że jeśli sam pójdzie, reszta zacznie spiskować przeciw niemu, więc wypchnął na przód Fistę. Odjechał. Teraz wyzwanie na planie. Drużyny mają przeprowadzić bitwę w stylu tych walk z westernów. Reporterzy mają bronić saloonu przed Aktorami. Jeśli Aktorzy wejdą w całości do saloon wygrają. Zadanie się rozpoczęło. Zawodnicy z drużyny Aktorów obmyślili plan. Josie odwróci uwagę, Mighty Hal będzie osłaniał Antaga, kiedy ten wejdzie do saloonu i zajmie wejście, żeby reszta wbiegła. Jednak plan się nie powiódł, bo Mighty Hal przewrócił się i wepchnął drużynę do rowu, nie potrafił wyjąć dzioba z dziury. Reporterzy zaczęli skakać po Mighty Halu, żeby w ogóle się nie ruszył i nie mógł wygrać. Reporterzy zwyciężyli. Na eliminacji pojawił się już Fista. Po głosowaniu miał odpaść Mighty Hal, ale Prowadzący powiedział, że Fista wyleci, bo nie udało mu się wymyślić nic oryginalnego, zrobił wszystko co działo się w poprzednim odcinku. Wyjeżdżając powiedział, że Antago pożałuje tego, że jemu kazał iść na północ wyspy. Ale ten to zignorował

Odcinek 5. Szczypta nienawiści (Pinch of hate)

Dzisiaj występ w programie kulinarnym. Reporterzy pomyśleli, że wygrają mając Mum po swojej stronie. Zawodnicy mają przyrządzić jedzenie dla osób, które nie dostały się do drugiego sezonu. Josie pomyślała, że najlepiej jest przyrządzić jakieś koreczki, z dodatkami jakie lubią pojedynczy zawodnicy. Antago powiedział, że zgadza się na to, żeby Josie zrealizowała swój plan. Reporterzy pomyśleli, że trzeba zrobić tort, bo torty każdy kocha. Aktorzy dla świń zrobili koreczki z selera i marchwi, dla Teretyldy i BubbleStelli kawałki arbuza z ziarnem żyta, a dla Blucka z jabłkiem posypanym cukrem. Mati powiedział, że muszą dodać to co każdy zawodnik lubi z osobna. Nista, BomboRed, Nature i Famous zrobią część dla ptaków, a Mum, Mafi i Mati dla świń. Mati zapytał Mum co lubi jeść Older Pig, bo ona należała do jego drużyny. Wtedy Mum zrozumiała, że właśnie robi ciasto dla kogoś, kogo nienawidzi, więc wyrzuciła ciasto. To przyniosło pierwsze zwycięstwo Aktorom. Po eliminacji były cztery głosy na Mum, trzy na Matiego. Dzisiaj odeszła Mum. Postanowiła pójść pieszo, bo na pewno nie dotknie gokarta, który nie był myty.

Odcinek 6. Edukacja + katastrofa = Totalna Porażka (Education + disaster = Total Drama)

Ten dzień będzie dla zawodników najnudniejszy w całym sezonie - Program Edukacyjny. Zawodnicy jęknęli. Drużyny mają stworzyć krótki filmik, który przedstawi informacje, jakich nie zna Kosmiptak, a on dla utrudnienia zadania przeczytał wszystkie książki jakie znalazł w otworzonej ostatnio bibliotece. Nista pomyślał, że w bibliotece nie ma książek o geografii innych planet, więc napiszą o pierwszej lepszej planecie. Reporterzy się z nim zgodzili. Aktorzy wybrali już temat. Zrobią film o przodkach kogoś z drużyny bo Kosmiptak nie interesuje się za zbytnio życiem zawodników. Wybrali rodzinę Josie. Po godzinie zawodnicy pokazują swoje filmy. Możemy usłyszeć imiona wszystkich przodków Josie, aż do pra pra pra pra babci Bruzelindy. Kosmita powiedział, że tego absolutnie nie wiedział. Potem Reporterzy przedstawili informacje o Birdiesurach. Kosmiptak uświadomił im, że tam się urodził. Wygrali Aktorzy. W tym odcinku odpadł ten, którego pomysł dał im przegraną. Reporterzy pożegnali Nistę.

Odcinek 7. Strzał w dziesiątkę (Bull's-eye)

Dziś film wojenny. Drużyny mają stworzyć scenerię z filmu wojennego. Potem wybrane dwie osoby będą strzelać w siebie plastikowymi pistoletami. Przegrana drużyna wyeliminuje kogoś i wywiezie jedną osobę na północ. Zaczęła się gra. Antago kazał Josie zająć się malowaniem tła, a Mighty Halowi kazał ustawić beczki. Josie spytała, co on będzie robił. On będzie nadzorował. Mafi i Mati postanowili ustawić butle z wodą, Nature chciała stworzyć makiety psów i czołgów, BomboRed chciał jej pomóc, ale Famous powiedziała mu, że ma się nie odzywać do Nature. Przez to oboje mieli zrobić słupy na których ustawią reflektory. Po kilku minutach Antago i Mati mają przeprowadzić strzelaninę. Podczas walki Antago ukrywał się między beczkami przeskakując coraz bliżej przeciwnika. Mati zrobił dziurę w butli z wodą, woda wylała się, przez co Antago poślizgnął się do niego. Reporter strzelił w niego na niby, więc wygrali Reporterzy. Podczas eliminacji Zagrożony był Mighty Hal i Antago. Dziś wyleciał Antago, a na północ poszedł Mighty Hal, więc do końca następnego odcinka Josie będzie grała sama.

Odcinek 8. Zły nawyk angażowania (Bad habit involvement)

Tym razem zawodnicy mają zmierzyć się z filmem przyrodniczym. Wyzwanie polega na tym, że drużyny mają zrobić zdjęcia trzem zwierzętom i dwóm roślinom jakich nazwy wylosują. Reporterzy pomyśleli, że Nature zna miejsce położenia każdych roślin i miejsca pobytu każdego zwierzęcia. Reporterzy i Josie zaczęli losowanie. Reporterzy wylosowali Omal Ptasi, Pierwzimek, Szabloroga, Białego żółwia i Uakrari. Nie mieli pojęcia jak wyglądają te rośliny i zwierzęta. Josie miała wielkie szczęście, bo wylosowała Różę, Tulipan, Żabę, Węża i Dżdżownicę. Nature zmieniła czubek w Omal Ptasi, żeby mieć porównanie. Mati pomyślał, że można wziąć czubek Nature jako znalezioną roślinę, ale ona powiedziała, że wyrwany czubek będzie miał pierwotną formę. Josie po kilku minutach złapała uciekającą żabę. Znalazła też różę. Mafi kazał Nature pójść poszukać zwierząt, bo pewnie tylko ona wie jak wyglądają. BomboRed zgłosił się, żeby jej asystować. Famous też się zgłosiła, ale BomboRed powiedział jej, że Uakrari żyje w błotnych bajorach, więc zmieniła zdanie i ze wściekłą miną patrzyła jak Nature idzie z BomboRedem. Udało im się znaleźć Białego Żółwia, a Mati znalazł Omal Ptasi, więc szybko pobiegł do Nature, żeby pokazała mu, jak wygląda Pierwzimek. Kiedy ją znalazł, zobaczył, że rozmawia z BomboRedem i w pewnym momencie krótko go całuje w dzióbek. Uśmiecha się. Potem podchodzi do Nature i prosi ją o pokazanie pierwzimka. Zrobiła to, odwróciła się i zobaczyła jak biegnie szabloróg. Pobiegła do niego i złapała. Potem przebiegła obok niej Josie z wężem i tulipanem. Żeby wygrać potrzebuje tylko dżdżownicy. Mafi znajduje pierwzimek. Teraz obie drużyny mają równe szanse. Josie znajduje dżdżownicę, sekundę potem BomboRed znajduje uakrari. Zaczyna się wyścig kto pierwszy ten lepszy i lepsi są... Aktorzy. Josie dobiega pierwsza, więc Reporterzy pożegnają dziś kogoś. Wszyscy pomyśleli, że przegrali przez złe zarządzenie Matiego. Jednak ten zdradził przy wszystkich, że widział pocałunek Nature i BomboReda. Famous wrzasnęła na Nature, że nie będzie miziała się z jej chłopakiem, zaatakowała ją. Na eliminację Nature przyszła cała poturbowana. Dziś odpada właśnie ona. Nic nie mówi na pożegnanie, tylko lekko uśmiecha się do BomboReda. Famous wzięła BomboReda i zamknęła na klucz w charakteryzatorni. Tak skończył się odcinek.

Odcinek 9. Jak stracić milion? (How to lose Million?)

Na samym początku Prowadzący powiedział, że dziś drużyny są połączone. Natomiast wyzwanie będzie powiązane z filmem instruktażowym. Zawodnicy mają stworzyć instrukcje "Jak zajmować się dzieckiem, żeby nie uciekło z domu" i stosując się jej opiekować się plastikowymi laleczkami. Matiemu i Mafiemu opadła szczęka, bo nie wiedzą nawet jak mówić do dzieci. Famous krzyknęła z zachwytu, bo już wyobrażała sobie życie z dziećmi które nazwie Popular i BomboRed Junior. Krótko po rozpoczęciu zadania widzimy BomboReda, który próbuje wyjść z charakteryzatorni. Josie pomyślała, że zrobi to co robiła jej matka. Po pięciu minutach Josie, Mighty Hal i Famous byli gotowi. Mafi pomyślał, że jeśli to będzie tylko zabawka, nie musi starać się o bezpieczeństwo, bo na pewno nie będzie jedynym zagrożonym. Teraz zawodnicy mają wykorzystać instrukcje do opieki nad... prawdziwymi wieprzkami. Wszyscy byli zaskoczeni, Mafi i Mati dlatego że dzieci miały być plastikowe, a Josie, Famous i Potężny Hal dlatego że przystosowali instrukcje do ptaków. Okazało się, że tylko Josie potrafiła przystosować instrukcję do opieki nad świnką, co ją zezłościło, bo to znaczyło że mama zajmowała się nią jak świnią. Reszta zawodników była zagrożona, a po głosowaniu odpadł... Mafi. Kosmita już się żegnał z widzami, kiedy nagle nastąpił wybuch. Okazało się, że to BomboRed, który znalazł sposób na wydostanie się. Wysadził charakteryzatornię swoją mocą.

Odcinek 10. Totalna Porażka II: Powrót Koszmaru (Total Drama II: Return of Nightmare)

Ten odcinek będzie horrorem... znaczy większym niż zwykle. Zawodnicy mają przebiec na zachód wyspy, gdzie zostaną zorganizowane następne wyzwania aż do finałowego. Po drodze na zawodników będą czekały przerażające przeszkody. Po za tym gonić będą ich mechaniczne potwory. Zawodnicy prócz Matiego lekko zadrżeli. Żeby nie oszukiwali zostaną im przyczepione nadajniki, które będą nie tylko pokazywać lokalizację Kosmiptakowi, ale będą też przyciągać mechaniczne potwory. Zabrzmiał sygnał startu. Na początku Mighty Hal wpadł w pajęczynę i podszedł do niego gigantyczny pająk. Znacznie dalej Matiego zaskoczył zombie. Wskoczył na niego, ale ten nagle poraził go. Zaczął zbliżać się do niego. Kiedy uciekał przyczepiały się do niego metale. BomboRed zmęczył się, więc Famous zaczęła go ciągnąć za czubek. Josie bez problemów pierwsza dotarła na zachód. Potem przybiegła Famous z BomboRedem przerażeni i cali mokrzy. Kosmiptak powiedział, że ponieważ para potwornie się wyczerpała dostaną na pocieszenie po jednej dodatkowej nietykalności. Mighty Hal i Mati biegli razem sklejeni pajęczyną i zasypani puszkami uciekając przed mecha-wilkoptakiem. Mighty Hal wygrał dzięki długiemu dziobowi, który pierwszy przekroczył metę. Dlatego teraz wypada Mati, ale idzie pieszo, bo Paranormal City z jego położenia jest wyraźnie widoczne. Po drodze nadal przyczepiały się do niego metale i wszystkie mecha-potwory.

Odcinek 11. Zakochana ptaszyna (Birdie and the Tramp)

Dziś zawodnicy będą grać w romansie. Zawodnicy mają połączyć się w pary. Spotkają się ze swoimi rodzicami i mają ich przekonać do tego, żeby pozwolili im na udawany ślub. BomboRed i Josie krzyknęli z przerażenia, bo ojciec BomboReda nie pozwalał mu nawet witać się z dziewczynami, a Josie wiedziała, że BomboRed na pewno będzie z Famous, więc ona będzie z Mighty Halem. Pary podeszły do dwóch stołów i zaczęły rozmawiać. Ojciec BomboReda nie pozwolił BomboRedowi skończyć zdania i zaczął opowiadać o historii swoich nieudanych miłości. Josie mówiła do swojej matki, że jeśli nie pozwoli jej na udawane małżeństwo to ona nie zdobędzie nagrody. Mighty Hal przekonał swojego ojca, żeby pozwolił mu na ślub. Famous nie miała trudności z wymyśleniem co powiedzieć swojej matce o BomboRedzie żeby ta się zgodziła. Teraz zawodnicy mają zdążyć na podwójny ślub który odbędzie się tuż przy bramie do Paranormal City. Odpadnie albo BomboRed, albo Josie, bo Famous i Potężny Hal jedyni zdobyli pozwolenie na ślub. Zaczął się wyścig. A pierwsza para, która dotarła do bramy na swój "ślub" to... BomboRed i Famous, więc Josie pojedzie do Paranormal City, a raczej pójdzie, bo jest tuż obok wejścia. Zanim jednak to zrobi, ma pocałować pana młodego. Zwymiotowała i uciekła do miasta.

Odcinek 12. Półfinał i Półtriumf (Semifinal and Semitriumph)

Kosmiptak powiedział, że dziś zawodnicy wystąpią w kreskówce. Mają przetrwać charakterystyczne dla kreskówek wypadki. Najpierw mają przejść przez ulicę omijając zwykle uderzające w zwierzęta samochody. Famous prawie przeszła, ale zobaczyła, że BomboRed przykleił się do gumy na ulicy. Przez to Mighty Hal wygrał trzy punkty. Drugi przeszedł BomboRed po pomocy Famous i dostał dwa punktu. Famous dostała jeden punkt. Teraz zawodnicy mają przebiec po rusztowaniu omijając zapadające się listwy. To zadanie pierwsza pokonała Famous. Drugi Mighty Hal, a ostatni BomboRed. Teraz Mighty Hal ma pięć, Famous cztery, a BomboRed trzy. Na koniec zawodnicy mają wymijać spadające fortepiany i sejfy. BomboRed nie dostał ani razu, Famous włosy utknęły pod fortepianem, a sejf rozwalił się na Mighty Halu. To on był najbliżej uderzenia, więc dostał jeden punkt, Famous dwa, a BR trzy. Teraz jest remis, więc trzeba zrobić dogrywkę. Ponieważ dogrywka nie była uwzględniona zawodnicy mają po prostu zrobić wyścig do centrum Paranormalnego Miasta. Mighty Hal i Famous nigdy tam nie byli, więc BomboRed wygrał. Druga przybiegła Famous, więc Mighty Hal idzie do Paranormal City... chociaż w sumie już tu jest. W finale pojawi się zakochana para.

Odcinek 13. Nieszczęśliwe Zakończenie (Unhappy End)

(Oficjalna wersja)

Ostatnie zadanie to występ w Talk show. Finaliści mają przekonać byłych zawodników sezonu żeby zagłosowali na nich odpowiadając na pytania. Najpierw Król Świń Suprising Island. Zapytał ile pieniędzy z wygranej przeznaczą na pomoc biednym. Famous odpowiedziała, że czterdzieści procent, a BomboRed, że nie odda pieniędzy biednym, a Królowi. Król powiedział, że pewnie zagłosuje na BomboReda. Goni zapytał którego wyzwania z gatunku filmu nie lubili. Famous odpowiedziała, że Filmu Akcji, a BomboRed powiedział, że Musicalu. Goni też powiedział, że ma zamiar zagłosować na BomboReda. Teraz Tias spytał, co dla siebie kupią finaliści. Famous odpowiedziała, że nie zastanawiała się nad tym, BomboRed powiedział, że najpierw zrobiłby kolację z najsmaczniejszych potraw wyspy, potem kupi drobiazgi dla przyjaciół. BomboRed ma już trzeciego sprzymierzeńca. Potem pytali Fista, Mum Pig i Nista, ale nie znamy treści ich pytań, wiemy tylko, że dwóch z nich głosowało na BomboReda. Antago nie zadał pytania, bo nie znosi BomboReda. Nature zagłosowała na BomboReda. Mafi spytał, gdyby musieli, komu przekazaliby wszystkie pieniądze. Famous powiedziała, że swojemu pysiowi BomboRedkowi, a BomboRed, że swojej... mysi pysi Famoulisi. Mafi powiedział, że przezwisko wymyślone przez Famous było trochę mniej obrzydliwe niż to BomboReda. Mati zadał pytanie tylko do BomboReda, które brzmiało, czemu pocałował Nature. Wszyscy byli zszokowani. BomboReda zatkało, a Nature zobaczyła, że Famous zaraz ją spali laserem z oczu więc uciekła. Mati i Josie zagłosowali na Famous. Teraz wygra BomboRed, lub będzie dogrywka. Mighty Hal zadecydował, że wybiera... BomboReda, bo nie jest obsesyjnie zakochany w Famous tak jak ona w nim. Więc BomboRed wygrywa drugi sezon Zaskakującej Totalnej Porażki. Kosmiptak powiedział, że każdy ma trzecią szansę na wygranie nagrody w TRZECIM sezonie, tym razem podczas podróży wokół świata.

(Alternatywna wersja)

Ostatnie zadanie to występ w Talk show. Finaliści mają przekonać byłych zawodników sezonu żeby zagłosowali na nich odpowiadając na pytania. Najpierw Król Świń Suprising Island. Zapytał ile pieniędzy z wygranej przeznaczą na pomoc biednym. Famous odpowiedziała, że czterdzieści procent, a BomboRed, że nie odda pieniędzy biednym, a Królowi. Król powiedział, że pewnie zagłosuje na BomboReda. Goni zapytał którego wyzwania z gatunku filmu nie lubili. Famous odpowiedziała, że Filmu Akcji, a BomboRed powiedział, że Musicalu. Goni też powiedział, że ma zamiar zagłosować na BomboReda. Teraz Tias spytał, co dla siebie kupią finaliści. Famous odpowiedziała, że nie zastanawiała się nad tym, BomboRed powiedział, że najpierw zrobiłby kolację z najsmaczniejszych potraw wyspy, potem kupi drobiazgi dla przyjaciół. BomboRed ma już trzeciego sprzymierzeńca. Potem pytali Fista, Mum Pig i Nista, ale nie znamy treści ich pytań, wiemy tylko, że dwóch z nich głosowało na BomboReda. Antago nie zadał pytania, bo nie znosi BomboReda. Nature zagłosowała na BomboReda. Mafi spytał, gdyby musieli, komu przekazaliby wszystkie pieniądze. Famous powiedziała, że swojemu pysiowi BomboRedkowi, a BomboRed, że swojej... mysi pysi Famoulisi. Mafi powiedział, że przezwisko wymyślone przez Famous było trochę mniej obrzydliwe niż to BomboReda. Mati zadał pytanie tylko do BomboReda, które brzmiało, czemu pocałował Nature. Wszyscy byli zszokowani. BomboReda zatkało, a Nature zobaczyła, że Famous zaraz ją spali laseremz oczu więc uciekła. Wszyscy zawodnicy zmienili zdanie, a Kosmiptak dopuścił zmianę zdania. Większość teraz głosuje na Famous, więc ona wygrywa sezon drugi Zaskakującej Totalnej Porażki. Kosmiptak powiedział, że każdy ma trzecią szansę na wygranie nagrody w TRZECIM sezonie, tym razem podczas podróży wokół świata.

Advertisement