Totalna Ptasia Porażka - Totalna porażka z fanowskimi ptakami i świniami w roli głównej. Akcja dzieje się na Volcano Island. Zawodnicy muszą zmierzyć się z rozmaitymi wyzwaniami. Nagrodą dla zwycięzcy sezonu jest 1 000 000 dolarów! Przegrani zostaną zamknięci w pudle i wypuszczeni dopiero po ponownym dołączeniu do gry lub zakończeniu sezonu. Serial będzie emitowany na kanale Cartoon Network i w Ptakowizji. Głosować można tutaj.

Ważni

  • Zack - Prowadzący
  • C.U.B.E. - Pomocnik
  • Mistrz Chrumkuchni - Kucharz

Drużyny

Królewscy (9/10)

Logo Królewskich

Drużyna zamknięta!

Kwaśne Cytryny (10/10)

Logo Kwaśnych Cytryn

Drużyna zamknięta!

Tęczowe Cuksy (10/10)

Logo Tęczowych Cuksów

Drużyna zamknięta!

Odcinki

Odcinek 1: Witamy na Volcano Island!

Wielki statek płynął przez błękitne morze. Zmierzał w stronę tajemniczej wyspy, Volcano Island. To właśnie tam na 30 śmiałków będzie czekało wiele wyzwań z którymi będą musieli się zmierzyć. Nagle statek zatrzymał się.

- Co się dzieje?! - wykrzyknął przerażony Flaming.

- Już jesteśmy na miejscu! - wyjaśniła mu Ginger. Drzwi otworzyły się i zawodnicy zaczęli wychodzić na ląd.

- Jak tu pięknie! - zachwycała się Waterfall rozglądając się wokół siebie po plaży - Ciekawe jak wygląda reszta wyspy?

Nagle rozległ się czyjś głos:

- Witajcie na Volcano Island! Jestem Zack, prowadzący Totalnej Ptasiej Porażki. Miło mi was wszystkich gościć na mojej wyspie! - oznajmił z dumą fioletowy ptak - Pragnę też predstawić wam mojego pomocnika, C.U.B.E. oraz Mistrza Chrumkuchni, naszego kucharza.

Kucharz głośno chrząknął.

- A teraz zostaniecie podzieleni na drużyny - powiedział Zack - KSI, Yin-Yang, Cybirdo, RB, Fireball, Drazzer, Sock Head Pig, SherHog Pigolmees, Tedar i Roach - wy będziecie drużyną Króleskich.

- Co?! - przeraził się Fireball - Tedar to mój arcywróg! Nie mogę być z NIM w drużynie!

- Właśnie, że możesz - powiedział prowadzący i kontynułował - Lucas, Flaming, Saw ek, Slave Pig, Drill Bird, James, Birdshooter, Pony Bird, Cade i Pawel1631 Bird - wy będziecie Kwaśnymi Cytrynami. Cała reszta to Tęczowe Cuksy.

- Wspaniała nazwa! - ucieszyła się Pegasia.

- Dobrze, skoro mamy już wszystkie drużyny przejdźmy do wyzwania. C.U.B.E., wyjaśnij o co chodzi - powiedział Zack.

- Tak jest, sir! - odparł droid - Na wyspie jest ukrytych 15 flag, po pięć czerwonych, żółtych i niebieskich. Waszym zadaniem jest odnalezienie wszystkich flag w kolorze logo waszej drużyny i przyniesienie ich tutaj. Ta drużyna, która zrobi to ostatnia utraci w następnej eliminacji jednego zawodnika.

- Dobrze, więc... Na miejsca, gotowi, START! - krzyknął Zack i wszyscy rozbiegli się w różne strony. Już po chwili wrócił uradowany Król Słod Island trzymając czerwoną flagę, a tuż za nim Pawel1631 ze swoją żółtą. Niestety innym nie szło tak dobrze...

- Chodź, Timmy! Nasza flaga MUSI gdzieś tu być! - powiedział Jimmy.

- Daj spokój, szukaliśmy tu już milion razy! - warknął Timmy i przewrócił oczami, lecz nagle jego wzrok się na czymś zatrzymał - Albo chyba ją znalazłem!

- Gdzie?! - zapytał Jimmy.

- Tam. - powiedział jego brat wskazując dziobem na czubek najwyższego drzewa w okolicy. Powiewało nad nim coś błękitnego.

- Och... - westchnął Jimmy.

Tymczasem niedaleko, na bagnach Yin-Yang i SherHog szukali czerwonych flag. Detektyw ciągle chodził w kółko ze swoim szkłem powiększającym (oraz kawą) przy ziemi. To zaczynało coraz bardziej derwować czarno-białego ptaka.

- Możesz mi w końcu powiedzieć, CO ROBISZ?! - nie wytrzymał Yin-Yang.

- Um...? Ach, szukam śladów. Ten kto ukrył flagę musiał w końcu jakieś zostawić? - wtem zatrzymał się - Oho, chyba coś znalazłem! - oznajmił Pigolmees.

- Ślady? - zapytał z nadzieją w głosie Yin-Yang.

- Nie - odparł detektyw - starą puszkę po Ptako-Coli.

W tym samym czasie Drill prowadził poszukiwania po drugiej stronie wyspy. Nagle coś zauważył.

- Tak, chorągiewka! Ale ja dzisiaj mam szczęście! - ucieszył się na widok flagi wbitej w wielki głaz, lecz chwilę później odskoczył od niej jak oparzony, gdyż była NIEBIESKA - Grr! To jest niesprawiedliwe! Gdzie ja znajdę żółtą?

Drill otrzymał odpowiedź na swoje pytanie zaskakująco szybko - flaga we właściwym kolorze najzwyczajniej w świecie była wbita w jakiegoś pniaka.

- Banał! - powiedział, porwał chorągiewkę i szybko pobiegł w stronę plaży.

- Na chwilę obecną mamy remis Kwaśnych Cytryn i Królewskich, obie drużyny posiadają po 4 chorągiewki. Cuksy na razie zostają w tyle z trzema. - ogłosił Zack, lecz nagle na plażę wpadli zdyszani Jimmy i Timmy.

- Mamy flagę! - wykrzyknęli.

- Hmm... Wygląda na to, że to jednak będzie bardzo wyrównana walka. - powiedział.

Wtem nie wiadomo skąd pojawili się Bird.exe i Flaming. Oboje mieli chorągiewki swojej drużyny. Zaczęli biec w ich stronę.

- NIE ODBIERZESZ MI PIERWSZEGO MIEJSCA, LESZCZU! - wykrzyknął Bird.exe i uderzył przeciwnika, który upuścił swoją flagę i uciekł ze strachu - Ha, ha, wygraliśmy! - zaśmiał się rzucając chorągiewkę do Zack'a.

Chwilę później przyszedł Lucas z flagą upuszczoną przez Flaminga oraz reszta drużyn.

- Ogłaszam, że to wyzwanie wygrały... CUKSY! - oznajmił Zack.

- TAAAK! - wykrzyknęła cała drużyna Tęczowych Cuksów.

- Kwaśne Cytryny nie były pierwsze, ale mimo to są bezpieczne, bo mają wszystkie chorągiewki, za to Królewscy nie zdobyli jednej z nich, więc muszą się przygotować na eliminację!

Królewscy głośno westchnęli.

Odcinek 2: Pora na pizzę!

- Już czas na eliminację! - wykrzyknął Zack przy domku Królewskich - Wstawajcie!

Królewscy wygramolili się ze swojego domku i poszli za Zack'iem i C.U.B.E. Po dotarciu na miejsce prowadzący zaczął wyjaśniać reguły:

- Zasady są proste. W zależności od liczby głosów niektórzy zawodnicy otrzymują kawałki ciasta. Jeden z nich, który otrzymał najwięcej głosów nie dostanie go i zostanie wystrzelony do PWZ. Jakieś pytania?

- Co to PWZ? - zapytał Sock Head.

- To Pudło Wyeliminowanych Zawodników - wyjaśnił Zack - dobrze, możemy zaczynać.

Zawodnicy zajeli miejsca na trybunach, a C.U.B.E. zaczął wyświetlać wyniki na tablicy.

- Król Słod Island jest bezpieczny bez żadnych głosów - oznajmił fioletowy ptak.

- Tak!

PLASK! KSI dostał w dziób swoim ciastem.

- Podobnie jak Drazzer i Sock Head Pig...

PLASK!

- ...Fireball...

Ognisty ptak złapał swoje ciasto.

- ...Tedar i RB...

Oboje chwycili ciasta.

- ...oraz Yin-Yang...

- Tak! NIE!

PLASK!

- ...i Cybirdo. - powiedział Zack - A ostatnim bezpiecznym jest...

Roach Bird i SherHog zamarli.

- ...ROACH BIRD, który otrzymał tylko jeden głos! SherHog Pigolmess odpada z liczbą dziewięciu głosów!

Roach złapał ciasto.

- Co?! To niemożliwe! - wykrzyknął Pigolmess - Żądam rozmowy z... Aaaaa!

Detektyw wylądował w PWZ.

- OK, możemy przejść do wyzwania! - powiedział Zack, gdy wszystkie drużyny zebrały się w jednym miejscu. - Smakowało wam śniadanie?

- Nie, było okropne. - powiedział Macho.

Obrażony Mistrz Chrumkuchnii odwrócił się.

- Cóż... To dobrze! Bo dzisiejszym wyzwaniem będzie robienie pizzy! - kontynuował Zack - Macie do dyspozycji piekarnik i składniki. Na zrobienie pizzy macie 2 godziny. Wasze dzieła będę oceniał ja, Kucharz i... Sophie!

- Cześć wszystkim! - powiedziała Sophie nagle wchodząc do kuchnii.

- Tooo... Kiedy zaczynamy? - zapytał James.

- Właśnie teraz! - odparł Zack.

Zawodnicy pognali do piekarników.

- Dobrze, czy ktoś z was wie jak się robi pizzę? - zapytała Pegasia.

Cała drużyna pokręciła przecząco głowami. Nagle wykrzyknął Pigebird:

- Mam pomysł! Przygotujmy ciasto i dodajmy nasze ulubione składniki!

- KECZUP! - ryknął Bird.exe.

- Nachosy! - dodał Macho.

- Ser. - powiedział Timmy.

- Żelki! - krzyknął Jimmy.

- Wata cukrowa! - podsunęła Pegasia.

- Obawiam się, że nic dobrego z tego nie wyniknie... - szepnął Słod Bird, ale nikt go nie słuchał. Drużyna zaczęła przygotowywać swoją pizzę.

Tymczasem KSI miał inne zmartwienia na głowie.

- Słuchajcie! Tym razem nie możemy sobie pozwolić na przegraną! - mówił do reszty Królewskich.

- Więc co zrobimy? Masz jakiś GENIALNY pomysł? - spytał Tedar.

- TAK! Zamówimy pizzę z... Restauracji Matyldy!

(Dramatyczna muzyka w tle)

- Dobrze, jestem kosmitą i nie mam pojącia jak się robi pizzę. Może wy coś wiecie? - mówił Lucas po drugiej stronie kuchnii. Nagle z tłumu przed nim wyłonił się Birdshooter, niosąc jakąś ciężką księgę. Rzucił ją na stół, a wtedy Lucas ujrzał jej tytuł: "Sekretne Przepisy Mistrza Chrumkuchnii".

- Birdshooter, jesteś genialny! - wykrzyknął uradowany Lucas.

Ptak-roślina wykonał gest jakby chciał powiedzieć "wiem".

- Zack! Już skończyliśmy! - powiedział KSI niosąc pizzę swojej drużyny.

- Tak szybko? - zdziwił się spoglądając na zegar - No dobrze...

Zack, Sophie i Kucharz wzięli po jednym kawałku.

- Niezła. - ocenił pizzę Zack - Daję 7.

- Dziewięć! - wykrzyknęła Sophie.

- Hmm... trzy? - dodał po namyśle Mistrz Chrumkuchni. Fireball z trudem powstrzymał się by nie cisnąć w niego kulą ognia.

- Królewscy otrzymują 19 punktów na 30 możliwych. - podsumował Zack.

Teraz do oceny zgłosiły się Cuksy.

- Co TO jest? - wykrzyknęli wszyscy trzej widząc ich pizzę. Niechętnie wzięli po kawałku.

- Ugh... jeden. Ta pizza jest paskudna. - ocenił prowadzący.

- Keczup jest pyszny! Osiem! - dodała Sophie, a Bird.exe uśmiechnął się.

- Zero. - burknął Mistrz Kuchni.

- Cuksy zdobyły 9 punktów!

Nadeszła kolej na Cytryny.

- Łał, wasza pizza jest niesamowita! Dziesięć, zdecydowanie! - wyraził swoją ocenę Zack.

- Jedenaście! - przebiła Sophie.

- Jest prawie tak dobra jak ta według mojego tajnego przepisu! Dziewięć!

- HURA! - wykrzyknęła drużyna Cytryn.

- Cytryny zajmują pierwsze miejsce z liczbą 30 punktów. Królewscy zdobywają drugie z 19, zaś Tęczowe Cuksy przegrywają otrzymując zaledwie 9 punktów. To oni zostaną wystawieni na eliminację w następnym odcinku! - podsumował Zack.

Zagłosuj tutaj na zawodnika drużyny Tęczowych Cuksów, który twoim zdaniem powinien odpaść z gry. Głosowanie trwa do 8 sierpnia!

- Halo? Czy ktoś zapłaci za pizzę? - wołał dostawca z Restauracji Matyldy, stojąc przed drzwiami - Halo?

KSI zerknął na niego przez okno swojego domku... i poszedł spać.

Odcinek 3

Już wkrótce!

Ranking

Ranking
Miejsce Postać Odcinek Liczba głosów
30th SherHog Pigolmees 2 9
29th
28th
27th
26th
25th
24th
23rd
22nd
21st
20th
19th
18th
17th
16th
15th
14th
13th
12th
11th
10th
9th
8th
7th
6th
5th
4th
3rd
2nd
1st