Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Uren Kai - wojownik z przyszłości, który przez anomalie został przeniesiony do czasów przed naszą erą i walczy tam z innymi bohaterami AngryBirds: Mistic warriors jego umiejętności są ogromne! Umie wysoko skakać oraz odbijać się od ścian, ale poza tym doskonale włada mieczem i umie strzelać z łuku oraz z broni palnej. Jego wiek w grze to 29-34 lata.

Opis

Wiedza

Nie cechuje się zbyt dużą wiedzą. Jest dość przeciętny jeśli chodzi o inteligencje.

Siła

Jest bardzo silny. Potrafi szybko biegać, skakać wysoko, wspinać się, odbijać się od ścian i inne poza tym może wykorzystać swój miecz jako harpun, i często tak robi podczas wspinaczki.

Mystyka

Nie jest dobrym czarodziejem. Posiada tylko podstawowe zdolności jak leczenie. Ale dobrze wytrenowany w magii ma wielki potencjał ponieważ jego siła fizyczna oraz dostępność (jest od 1 levla lel) nie są najlepszymi cechami w AB:MW.

Zainteresowania oraz charakter

Lubi słuchać rocka. Lubi jeść bułki zwłaszcza kajzerki. Jest dość miły lecz nie zawsze rozumie co się do niego mówi ponieważ przybył z przyszłości. Nie wszyscy go lubią, ale w drużynie Byków jest bardzo silnym ogniwem. Co ciekawe kiedy robi głupotę nikt mu nie wypomina tego, chociaż nigdy nie mówił ani nie mówi, że tego nie lubi.

Wygląd

Jest zgniłozielonym ptakiem. Ma silnie błękitne oczy, jak określają niektórzy "Jak niebo". Ma włosy związane w kucyk. Włosy mają kolor kremowy. Jego dziób jest pomarańczowy lecz charakteryzuje się czerwonym połyskiem. Trzyma on miecz zrobiony z nagrzanego do czerwoności żelaza.

Broń

Jego broń to miecz zrobiony z żelaza nagrzanego do bardzo wysokiej temperayury. Nowoczesne ogniwa energetyczne pozwalają utrzymać stałą temperaturę. Trzeba je ładować co jakiś czas lub wymieniać kiedy zajdzie potrzeba. Jego miecz jest bardzo silny i pozwala ciąć bardzo twarde konstrukcje. Jest jedyną postacią w grze, która posiada broń z nagrzanego metalu.

Ciekawe ostki

  • Był rysowany w paint.net.
  • Jego miecz jest wycinką z faktury nagrzanego metalu wklejony tam gdzie jest ostrze.
  • Początkowo miał nazywać się Uren, ale żeby urozmaicić imię autor dorzucił "Kai". Nie jest to jego nazwisko!
Advertisement