Windy - młoda królowa Wyspy Powietrza (Wind Island). Panuje nad żywiołem powietrza. Pojawia się w grze Angry Birds: Four Elements.

Charakter

Windy jest nawet spokojnym ptakiem. Za wyspę, na której jest królową jest bardzo odpowiedzialna. Jest jednak bardzo niecierpliwa i zdarza jej się, że lubi się wymądrzać i wywyższać.

Historia

Przeszłość

Windy urodziła się jako jedna z córek króla i królowej Wyspy Powietrza, co oznaczało również że była trzecia w kolejce do tronu. Wszystko zmienił fakt gdy zauważono u niej nadwrażliwość na żywioł powietrza, wtedy też odkryto że jest jednym z czterech wcieleń Ptaka Czterech Żywiołów, o którym legendy rozchodziły się po całej wyspie. Automatycznie rodzice zaczęli ją bardziej faworyzować i stwierdzili, że ona zostanie królową, a nie jej najstarsza siostra, które później wysłali na pracę w sklepach, gdy Windy uczyła się i rozwija swój talent nad panowaniem żywiołu.

Wszystko się zmieniło gdy na wyspie pojawiły się świnie razem z Tytanem Świnią. Jedynym sposobem aby go pokonać było połączenie się ptaków żywiołów w Ptaka Czterech Żywiołów. Niestety Windy jak i reszta byli za mali i za słabi aby pokonać tytana.

Angry Birds: Four Elements

Gdy ptaki trafiają na Wyspę Powietrza, Windy gości ich w swoim zamku przy tym wywyższając się nad tym, że ptaki powietrza są jedną z najlepszych ras ptaków. Jednak gdy w pałacu pojawiają się świnię, razem z innymi ptakami przystępuje do ataku, a następnie razem z nimi podróżuje.

Ciekawostki

  • Nie miała dobrego kontaktu ze swoimi siostrami - nienawidziły jej za to, że odebrała im szansę na tron.
  • Jej rodzina zginęła podczas inwazji świń, przez co mianowano ją na królową już w młodym wieku.
  • Potrafi siedzieć na chmurach jak większość ptaków z Wyspy Powietrza.
  • Jest mniejsza od większość ptaków, wzrostem dorównuje Jay'owi, Jake'owi i Jim'owi.

Galeria

Windy i reszta jako ludzie.