Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Wukong
Personalia
Moc Bicie Pałką
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Samiec
Gatunek: Kardynał szkarłatny
Lokalizacja: Obserwatorium Kosmiczne
Siła Średnia
Wielkość: Średnia
Autor: Gohan :D

Wukong- ochroniarz, który pracuje w Obserwatorium Kosmicznym na Piggy Island. Dyżuruje na nocnej zmianie, wynajęty przez firmę Skytarins. Jest dość biednym, starszym kuzynem Reda. Zanim dostał do pracę ochroniarza, udzielał się w walce ze świniami m.in. u boku Forestrata, jednak nie dostał żadnego wynagrodzenia, i po kłótni z Forestem, przeprowadził się na kraniec, gdzie znajduje się obserwatorium.

Wygląd

Jest dość podobny do Reda, jednak jest nieco tęższy i bledszy, ma potargane pióra na głowie, i czapkę bodyguarda Skytrains. Nosi też czarną kurtkę typu "mam sportowy samochód" z czerwono-żółtymi detalami. Jedno jego oko jest całkowicie ślepe, a na jego nosie znajduje się odcisk przypominający o jego wieku. Nie ma jasnego brzuszka jak Red, w wyniku wady genetycznej. Ma krótki czarny ogonek. Często nosi pałkę, którą się broni przed m.in. złodziejami chcącymi okraść obserwatorium.

Charakter + Historia

Jest niezwykle gadatliwy, i raczej nie nadaje się do swojej pracy. Szybko traci zainteresowanie patrolem, i woli przeczytać gazetę. Zbiera almanachy sportowe i kompakty najczęściej z muzyką rock'n'rollową lub starym popem. Do jego zainteresowań należy też oglądanie horrorów klasy B, meczy i ogółem telewizji oraz majsterkowanie. Jego ulubione filmy to "Hambo" i "Hogsferatu - symfonia szynki". Kiedy był młodszy, interesowało go też bycie bohaterem, ale zmienił zdanie, gdy Forestrat nazwał go jego pomocnikiem. Będąc przekonanym, że zawsze było na odwrót porzucił z nim kontakt i z centrum wyspy. 

Ciekawostki

  • Nie lubi tofu i wegetarian.
  • Uważa, że prezenterzy telewizyjni powinni być w stu procentach ptakami.
  • Jako młodzieniec używał do walki innej pałki, i nosił strasznie jaskrawy oraz kiczowaty strój. Miał też bardzo długie pióra, jak grzywę.
  • Lubił żuć kit, dzisiaj woli żuć wosk.
Advertisement