Wymiar Rasp jest niewielkim wymiarem. Składa się z głównej płaszczyzny, i pobocznych. Wszystko znajduje się w drobnej przestrzeni kosmicznej. Graniczy z rozleglejszym wymiarem Nihilem. Wymiar ten znajduje się na krańcu Multiwersum, i jest niezwykle mały, wręcz wielkości połowy układu planetarnego.

Główna Płaszczyzna

Wymiar Rasp to przede wszystkim ogromna, osadzona po środku geoida. Jest zbudowana z szerokiej gamy pierwiastków, skał, oraz jest to płaszczyzna nadzwyczaj dziwna. Posiada dwa pierścienie na skos wobec siebie, z czego jeden jest zamieszkany przez rasę lodowych postaci, a drugi nie jest zamieszkany. Posiada też trzy niewielkie płaszczyzny wokół siebie. Jedna jest całkiem zbudowana z bazaltu, i skał wulkanicznych, jest to magmowa równina, zamieszkiwana przez rasę Ognistych Świń. Druga jest całkowicie niestabilna utrzymywana przez hel z pasmem "latających wysepek", a trzecia jest podobna do małej planety ziemii, całkowicie obrośnięta przez roślinność, jednak jest mała i ma kształt urywku. Wymiar Rasp dzieli się na 12 województw. W każdym mieszkają przedstawiciele innej rasy.

Triancesya

Górska, i jałowa powierzchnia, pierwsze województwo. Zamieszkują je Traianie- ptaki o szarym upierzeniu, oraz trójkątnym kształcie. W Triancesyi jest przymusowe noszenie munduru, i strzyżenie się na krótko, ponieważ wszyscy mają obowiązkowy pobór do wojska, i są główną siłą wojenną Raspu. Triancesyanie posiadają wrodzoną umiejętność do geokinezy, którą otrzymali od ich wodza- Trigeona, Lorda Traincesyi i mistrza tej sztuki.

Vexys

Dawniej ogromnie rozbudowane, jedno wielkie miasto o nieziemskiej technologii. Obecnie zniszczone, i podzielone na kilka miast: Nefaryt, Letramię, Rergię oraz Gehnę. Nefaryt, oraz Rergia to ruina, i prymitywna technologicznie prowincja, natomiast Letramia to największe skupisko, stolica, oraz istne królestwo technologii. Władzę nad Vexysem posiada Lightexyn- Lord tego województwa, który podarował swoim poddanym swoją wrodzoną umiejętność- elektrokinezę. Dzięki temu w Vexysie tak szybko rozwijała się technologia. Lightexyn jednak jest najstarszym z Lordów, i ciężko mu rządzić Vexysem, a zatem szuka następcy, a jego województwo się rozpada.

Natama

Obecnie stolica wymiaru. To tam swoją siedzibę ma główne wojsko, rząd, oraz władca- Leader Venax. Urodzeni w Natamie nie posiadają żadnej zdolności, ale ze rdzennych Natamczyków, o zielonych piórach i białych włosach został tylko Venax, który po wojnie został jedynym przetrwałym, będąc na misji.

Jaadve

Zajęta przez jaszczurze, i płazopodobne świnie płaszczyzna. Wszyscy mieszkańcy są jadowici, lub trujący. Mieszkańcy są fioletowi, i posiadają czarne łaty, które chronią je m.in. przed ogniem i zadrapaniami. Posiadają rzędy zielonych oczu. Ich władcą jest Venosion. Jaadve to groźne województwo, oraz biedne, zbudowane na ruinach. Niebo jest tam czerwone. I wszystko jest strasznie zanieczyszczone. Mnóstwo tam także potworów, pomijając Świnio-Żaby, i Świnio-Jaszczury oczywiście, można tam spotkać wielkie węże czy też ogromne skolopendry.

Destria

Niegdyś ogromne województwo, obecnie „kraj trzeciego świata”. Województwo rządzone przez Gangi, Łowców Nagród, i największe szumowiny tego wymiaru. Władcą jest Hasharp- największy gangster, i posiadacz unikatowej zdolności magicznych do kontroli piaskiem. Niektórzy Destryjczycy też potrafią panować nad piaskiem ale… obecnie są martwi. Całe województwo to wielka pustynia. Nielubiana część Raspu.

Wolgevne

Województwo będące wielkim oceanem, największe ze wszystkich. Mieszkają tam głównie ptaki, które przypominają ryby, oraz świnie-trytony, które toczą nieustanne wojny. Można tam też spotkać biblijną bestię zwaną Leviathanem. Władcą Wolgevne jest Traitev. Mieszkańcy są uzdolnieni hydrokinetycznie.

Sawdara

Województwo niegdyś należące do Destrii, obecnie oddzielone i zajęte przez Nihil. Zginęło tam mnóstwo ptaków, i obecnie nic o Sawdarze nie wiadomo…

Poboczne Płasczczyzny

Volcadia

Płaszczyzna oderwana od głównej. Zbudowana z bazaltu, oraz skał wulkanicznych. Zamieszkuje ją odmienna rasa ognistych świń- Magmabeefów. Świnie te, zaraz po Nihilu, były największym zagrożeniem dla Raspu. Są bardzo potężni, ich moce pyrokinetyczne są niezrównane w całej galaktyce. Płaszczyznę stworzył jeden z Lordów- Volcanos. Volcanos stworzyl także całą rasę, i wypowiadał często wojny innym województwom, ale ostatecznie wojny domowe ucichły i nastał pokój.

Ayriesya i Hurricen

Podniebne królestwo złożone z latających i utrzymuwujących się za pomocą magii równin, oderwanych od ziemi przed wszelakim życiem. Tam pojawiły się pierwsze ptaki. Wszystkie mają białe piórka, i zazwyczaj długie, białe wlosy zaczesane do góry. Ayriesianie zaatakowali główną płaszczyznę, i stworzyli kolonię na jednym kawałku, dawniej należącym do Destrii. Tam rozwinął się nowy gatunek Ayriesian- Graiesianie, którzy stworzyli tam województwo Hurricen, i odcięli się od protoplastów, i wygnali ze swych ziem. Zarówno Ayriesyanie i Graiesianie posiadają zdolności aerokinetyczne. Władcą Ayriesii i Hurricenu jest ta sama osoba – Morrothan.

Gaila

Niewielka planetka wielkości ziemskiego księżyca, całkowicie pokryta przez roślinność, drzewa. Zamieszkuje ją dzika ludność zwana Etrami, prymitywne, acz silne ptaki i świnie zjednoczone przez ich władcę – Shamana. Najmniej konatktuje się z resztą wymiaru, a Shaman pojawia się na zebraniach tylko okazjonalnie. Mieszkańcy nie posiadają żadnej umiejętności poza Magią Lasu, której uczą się najlepsi.

Isavia

Królestwo mrozu, zamieszkiwane przez ptaki-niedźwiedzie polarne, oraz lodowe ptaki. Isavijczycy są bardzo gościnni, ale klimat jest ciężki. Całe województwo znajduje się na pierścieniu, a więc, by dostać się na Isavię trzeba lecieć w kosmos. Wszyscy mieszkańcy mają zdolności cyrokinetyczne wałkowane tam od pokoleń. Władcą Isavii jest Arctiur.