Pęknięte żółwie

  1. Jay Bird
  2. Nya Bird
  3. Wirus Bird
  4. Ptak Dżwiękowiec
  5. Bluck
  6. Bumerang
  7. Reduś
  8. Bombek
  9. Kirby Bird
  10. Red

Strzelające roboty

  1. TereTylda
  2. Older Pig
  3. Bird exe
  4. Cybirdo
  5. Saw ek
  6. Goku
  7. Gareth
  8. M Bird
  9. Sonic Bird
  10. Chuck

Witam Na Wyspie(Welcome to the Island)

Futka powitał na wyspie uczestnikow i podzielil ich na drużyny Peknięte Zółwie i Strzelające Roboty i przedstawil wszystkich:Jay,Nya,Wirus,Dżwiękowiec,Bluck,Reduś,Bombek,Kirby,Red,TereTylda,Older pig,Bird exe,Cybirdo,Saw ek,Goku,Gareth,M bird,Sonic i Chuck widzom WYSPY FUTKOWEJ PORAŻKI.Chuck już w samolocie na wyspę przypisał sobie zwycięstwo.Po śniadaniu,które nie było zbyt pyszne(Zrobione oczywiście na odwal) powiedział że za kwadrans muszą przyjść do jaskinii na pierwsze z wyzwań sezonu. Potem powiedział że tylko 19 nie 20 ptaków pójdzie do jaskinii Futka Bird zakręcił kołem przegranej chwila niepewności...............................................Gareth.Gareth wylatujesz powiedział Futka Wtedy Futka zademonstrował ŁÓDKĘ PRZEGRANYCH PTASZKÓW .Gareth jako przegrany musiał niestety udać się do portu.

Jaskinia strachu(Cave of fear)

19 ptaków udało się do jaskinii ale jedna z drużyn miała zdecydowaną przewagę. Drużyny musiały wytypować 3 graczy którzy przejdą tor demolki. Żółwie wytypowały Bumeranga,Redusia i Bombka,którzy znają się na demolce a roboty wytypowały Sonica,Goku i Sa weka.Każdy musiał ominąć inną przeszkodę:

Demolko-kręciołek

Gdy Sonic się zakręcił to od razu wyleciał w powietrze i puścił 7835268353205187063 pawii

Bumerang znający się na rzeczach tego typu oczywiście sprostał temu wyzwaniu a Sonicowi udało się to za drugim razem

Walka z MLG potworem

Bombek Wygrał walkę bez problemu

Goku też ją wygrał

Mlg bieg przez pół jaskinii

Reduś biegł i biegłdrużyna go dopingowała ,Sa wek również biegł i biegł i przewrócił się tuż przed metą(ręka już ją przekroczyła i jak się poźniej okazało kosztowało go to zostanie w grze pa,pa Saw ek.

Walka na śmierć i pyszne cukierki (Fight to the death or delicious candy)

18 ptaszorów zebrało się niechętnie w centrum wyspy. Bombek i Bumerang od razu zobaczyli cukierki.Wtedy Futka bird powiedział,że cukierki są dla zwycięzców dzisiejszego wyzwania.Polega ono na biciu się z mutantami ściągniętymi nielegalnie z innego wymiaru. Każda wygrana zawodnika to punkt dla jego drużyny.Wszystkie Roboty wykonały zadanie(razem 8 punktów).Ósemka żółwi również to zrobiła (niektórzy z niemałym trudem),a inni zapomnieli że mają doczynienia z potworami z innego wymiaru.Futka pomyślał że na następnym wyzwaniu powinny być gorsze potwory.Zostały dwa żółwie Kirby i Bluck.Jednak ani jeden, ani drugi nie mieli na wyzwania zbyt dużej chęci a Kirby miał padaczkę po zobaczeniu tego z czym walczyli jego przyjaciele z teamu.Drużyna musiała ich zachęcać cały czas ale im wciąż się nie chciało.W końcu czas minął.W głosowaniu Kirby bird i Bluck dostali po 4 głosy.Drużyna cieszyła się że w takim wypadku nie będzie eliminacji, ale Futka powiedział,że odpadną dziś dwie osoby.Mini Flock płakało bo ich przeciwnicy mogli jeść cuksy a oni nie.

Śniadanie dla kumpla(Chalenge for friend)