Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Wyspy Czterech Żywiołów - fikcyjne pasmo wysp pojawiające się w "Angry Birds: Four Elements".

Miejsca

Wyspa Ognia

Jest jedną z Wysp Żywiołów. Jest to wyspa z wulkanami, jeziorami z lawą oraz z drzewami bez liści. Ziemia jest pokryta popiołem z wulkanów. Najważniejszym punktem tej wyspy jest Dolina Wulkanów, która pełni funkcje rynku. Zamieszkują ją wyłącznie przez ptaki ognia. Księciem (władcą) wyspy jest Fire.

Wyspa Wody

Druga Wyspa Czterech Żywiołów. Jest wypełniona wodospadami oraz jeziorami. Wyspa znana również z pięknej architektury (przypominającą architekturę grecką). Pod wyspą znajduje Podwodna Kraina, która pełni funkcje miejsca spotkań w tym miejsca kulturalnego. Głównie zamieszkana przez ptaki wody. Pochodzi z niej Aqua.

Wyspa Powietrza

Trzecia wyspa należąca do pasma Wysp Czterech Żywiołów. Jest ona pełna gór. Klimat jest raczej chłodny i niebezpieczny głównie przez silnie wiatry. Z najwyższej góry można dojść do Miasta Chmur, na której również mieszkają ptaki. Głównie zamieszkiwana przez ptaki powietrza. Władze sprawuje tam Windy.

Wyspa Ziemi

Czwarta wyspa z Wysp Czterech Żywiołów. Pełna wszelkich lasów i terenów bagnistych. Zawsze wilgotna i pełna roślinności. Najwięcej tam pada. Znajduje się tam również Dżungla, która pełni funkcje muzeum (ptaki ziemi roznoszą plotki, że kiedyś tam sam Ptak Czterech Żywiołów przyleciał chwaląc wyspę, w tym tą dżunglę). Głównie zamieszkana przez ptaki ziemi. Pochodzi z niej Ground.

Góra Czterech Żywiołów

Może nie jest wyspą, ale jest najważniejszym miejscem na wyspach. Na jednych końcach, którymi stykają się wszystkie wyspy, jest wielka góra - Góra Czterech Żywiołów. Niegdyś tam mieszkał Ptak Czterech Żywiołów. Obecnie jest tam świątynia, w której ptaki żywiołów każdego miesiąca danego dnia przynosi dary. Naprzeciwko świątyni występuje wyrzeźbiony pomnik Ptaka Czterech Żywiołów. Znajduje się tam również dom wyroczni, która dba o świątynie.

Ciekawostki

  • Na tych wyspach nie ma waluty jest tzn. "towar za towar".
  • Pomiędzy wyspami nie ma wojny, jednak większość ptaków za sobą nie przepadają np. ptaki ognia nie przepadają za ptakami wody.
Advertisement