Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Darth Tantrum
Personalia
Moc Cios Mieczem (Rycerz)

Namierzanie i Furia (Darth)

Pierwszy Poziom: 1-1
Płeć: Męska
Gatunek: Ignis daterus
Lokalizacja: TIE-Advancer
Siła Średnia (Rycerz)

Duża (Darth)

Wielkość: Średnia
Autor: 25px-B58rA.pngFullmetalAlchemist25px-B58rA.png

Zern Waxkiller znany także jako Darth Tantrum- sith, i pierwszy boss AngryBirds Jedi Riot. Brat Rexa, i jedna z potężniejszych postaci w grze. Jest postacią startową w wersji Sithiańskiej. Jego pierwszy wariant to Rycerz Sith, a drugi to już pełnoprawny Darth.

Geneza Imienia

Zern- jest to zdeformowane imię "Zane" które jest angielskim odpowiednikiem imienia "Zenon". Autor zmienił je, by brzmiało bardziej "sithiańsko".

Waxkiller- "wax" może oznaczać "wosk" ale w tym wypadku chodzi o inną definicję tego słowa - "wściekłość". Killer oznacza natomiast "zabójcę" i całość może być interpretowana jako "Wściekły Zabójca". Jest to odwołanie do jego agresywnego charakteru, który pokazuje w walce z Jedi. W chwili niepowodzenia początkowo zachowuje się spokojnie, jednak potem uwalnia agresję, i wyładowuje ją na swoich niekompetentnych podwładnych. Podobnie jego przydomek "Tantrum" (furia) odwołuje się do jego agresywnego nastroju.

Statystyki

Rycerz Sith

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
6 6 5 3 3 0 7 30

Darth

9 8 5 5 3 0 10 40

Wygląd

Zern ma 20 lat, więc jest młodym sithem. W grze występuje w dwóch wariantach- Rycerza Sith, i Dartha. 

Rycerz Sith

Jest rycerzem sithów zwerbowanym do walki z Jedi. W tym wariancie nosi czarny strój, który przypomina ten należący do Dartha Maula. Ma białe piórka, i równie białe, półdługie włosy, ze sporą grzywką. Ma czerwone oczy, i białe brwi. Na jego stroju znajduje się wzór Imperium- identyczny jak w przypadku pierwszego Imperium na piersi. Ma przy sobie czerwony miecz świetlny.

Darth

Gdy zostaje pełnoprawnym Darthem jego wygląd gwałtownie się zmienia. Nosi czarny kaptur, i stalową maskę, z wizjerem. Ma czarny płaszcz przewiązany ciemno-srebrnym pasem z czarną sprzączką przedstawiającą znak Imperium. Ma aż dwa miecze świetlne.

Charakter

Zern jest agresywną osobą, która nie idzie na żaden kompromis. Jest bardzo oddany mocy, dumny, pyszny, i niedostrzegający swoich błędów. Lubi lekceważyć Jedi, i nie przyznaje szacunku nikomu poza Erthenorem. Resztę podwładnych traktuje jak przedmioty, i nie obchodzi go ich śmierć. Swojego mistrza, Astaciusa traktuje z ukosa, ale mimo wszystko walczy dla niego. Nie przywiązuje także wielkiej wagi swojemu życiu, i pragnie, by po jego śmierci takim samym sithem został jego brat. W tym celu przy każdym spotkaniu próbuje zrobić z niego "twardziela". 

Umiejętności

  • Atakowanie Mieczem- podstawowa umiejętność pokazana już na pierwszym poziomie w wersji sith. Jako boss może odbijać mieczem złowrogie mu ptaki.
  • Duszenie- umiejętność jaką okazuje na szkoleniu na Dartha. Z początku może dusić tylko jednego przeciwnika, ale w pewnym momencie także kilku.
  • Namierzanie i Furia- najsilniejsza moc używana jako Darth. Dzięki masce ma moc namierzania, a następnie wymachuje mieczem, i przecina się niczym niewielkie tornado przez wyznaczone miejsce.
  • Zatrzymywanie- jako Darth będąc bossem może zatrzymać trzy ptaki z rzędu, jeśli szybko nie użyją mocy.
Advertisement